REAL LIFE WHO

«Empowering Authentic Women»: Η φετινή Miss Germany είναι 35 ετών, επιχειρηματίας και μαμά


The Jennettes

17 Φεβρουαρίου 2020

«Empowering Authentic Women»: Η φετινή Miss Germany είναι 35 ετών, επιχειρηματίας και μαμά

Είναι η πρώτη φορά μέσα στα 93 χρόνια του θεσμού για την ανάδειξη της "Miss Germany", που η κριτική επιτροπή έδωσε τον τίτλο σε μια 35χρονη μαμά, καθώς η ίδια σαγήνευσε τους πάντες με το βιογραφικό και την παρουσία της, σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Το όνομά της είναι Leonie Charlotte von Hase και αποτελεί τη μεγαλύτερη σε ηλικία, υποψήφια του διαγωνισμού, η οποία, εκτός από μαμά ενός τρίχρονου παιδιού, είναι και επιχειρηματίας. Ο διαγωνισμός ομορφιάς διεξήχθη στο "Europa Park Arena" στο Freiburg της νότιας Γερμανίας και είναι αξιοσημείωτο το γεγονός πως η Leonie ξεχώρισε ανάμεσα σε 15 ακόμη υποψήφιες ηλικίας από 18 έως 35 ετών.

Η μεγάλη νικήτρια, που καταρρίπτει κάθε ταμπού γύρω από την ηλικία και τους πολλαπλούς ρόλους της γυναίκας, προκάλεσε τον θαυμασμό όλης της χώρας με την ομορφιά και τον δυναμισμό της. Η ίδια είναι παράλληλα, επιχειρηματίας, καθώς διατηρεί στο Κίελο ένα online κατάστημα vintage ρούχων μαζί με τον σύντροφό της και τον γιο τους.

Ακούγοντας το όνομά της, η Hase άρχισε να πανηγυρίζει και το πρώτο πράγμα που δήλωσε στους δημοσιογράφους προτού φορέσει το στέμμα της, ήταν: «Είναι η νύχτα των ισχυρών γυναικών».

Το φετινό μότο του διαγωνισμού ήταν το «Empowering Authentic Women» ενώ πρώτη φορά στα χρονικά, οι υπεύθυνοι του διαγωνισμού ομορφιάς επέτρεψαν να συμμετέχουν παντρεμένες γυναίκες και μητέρες, καθώς επίσης δεν υπήρξε «παρέλαση» με μπικίνι. Το ηλικιακό όριο αυξήθηκε επίσης, κατά 10 χρόνια.

Η γυναίκα που βραβεύτηκε και κατέκτησε τα πλήθη, έχει γεννηθεί στη Namibia με τους γονείς της και τα αδέρφια της να ζουν εκεί.

Η ίδια σπούδασε marketing και έχει ζήσει σε πολλά μέρη του κόσμου, μεταξύ άλλων και στην Αθήνα. Όπως έχει δηλώσει χαρακτηριστικά, «Χρειάστηκε να γνωρίσω όλο τον κόσμο για να έχω εμπειρίες. Έζησα στην Αθήνα, το Λονδίνο, το Μιλάνο, το Κέιπ Τάουν και το Βερολίνο».

Φαίνεται λοιπόν, πως φέτος παίρνει θέση και η Γερμανία στην καταπολέμηση προβολής συγκεκριμένων γυναικείων προτύπων και στην ανάδειξη γυναικών που βρίσκονται κοντά σε μια απλή καθημερινότητα.

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Instagram/ leonievonhase