Tyler Perry: Η ιστορία πίσω από τον άστεγο και κακοποιημένο που έγινε και επίσημα πλέον δισεκατομμυριούχος

The Jennettes
Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020

Σύμφωνα με το Forbes, ο Tyler Perry που κάποτε ήταν άστεγος, είναι επίσημα πλέον δισεκατομμυριούχος.

Ο 50χρονος γκουρού των μέσων ενημέρωσης έχει κερδίσει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα προ φόρων από το 2005, αναφέρει το outlet. Υπολογίζουν ότι η καθαρή του αξία φτάνει το 1 δισ. δολάρια, «με σαφή πορεία προς τη μελλοντική ένταξη του στο The Forbes 400». Ο ίδιος εγκατέλειψε το σχολείο και δεν έχει λάβει καμία επιπλέον μόρφωση στη διοίκηση επιχειρήσεων.

«Πρέπει να καταλάβεις, δεν είχα μέντορες», λέει ο Perry στο Forbes. «Ο πατέρας μου δεν έχει ιδέα από επιχειρήσεις, και οι θείες και η μητέρα μου, επίσης, έχουν πλήρη άγνοια. Δεν πήγα στο σχολείο για να σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων. Όλα όσα έχω μάθει, τα έχω μάθει μόνος μου». Σύμφωνα με το Forbes, ο Tyler έχει μία «σίγουρη πορεία προς τη μελλοντική του ένταξη» στη λίστα των 400 πλουσιότερων Αμερικανών.

Ο Perry γεννήθηκε στη Νέα Ορλεάνη ως Emmitt Perry Jr. Κάποτε είχε δηλώσει ότι η απάντηση του πατέρα του σε όλα ήταν "να το νικήσεις". Ως παιδί, επιχείρησε να αυτοκτονήσει σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από τους ξυλοδαρμούς του πατέρα του. Σε αντίθεση με τον πατέρα του, η μητέρα του τον πήγαινε στην εκκλησία κάθε εβδομάδα. Στην ηλικία των 16 ετών, είχε αλλάξει νομικά το μικρό του όνομα από Emmitt σε Tyler σε μια προσπάθεια να αποστασιοποιηθεί από τον πατέρα του.

Πολλά χρόνια αργότερα, αφού είδε την ταινία Precious, ο Perry συγκινήθηκε και αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι είχε κακοποιηθεί από τη μητέρα ενός φίλου σε ηλικία 10 ετών. Κακοποιήθηκε επίσης από τρεις άντρες πριν από αυτό, και αργότερα έμαθε ότι ο πατέρας του είχε κακοποιήσει έναν φίλο του. Μάλιστα, ένα τεστ DNA απέδειξε ότι ο Emmitt Sr. δεν ήταν ο βιολογικός πατέρας του. Στις αρχές του 2000, παρακολουθώντας ένα επεισόδιο του The Oprah Winfrey Show, άκουσε κάποιον να περιγράφει το μερικές φορές, θεραπευτικό αποτέλεσμα που μπορεί να έχει η πράξη της γραφής, επιτρέποντας στον συγγραφέα να επιλύσει τα δικά του προβλήματα.