Οι κακοί τύποι συνεργατών είναι πολλοί. Το μεγάλο red flag, είναι ένα, και αυτό αναλύουμε παρακάτω.
Ο CEO της αλυσίδας Whole Foods, η οποία ανήκει στην Amazon, εξηγεί πως το χειρότερο χαρακτηριστικό εργαζομένου, είναι το να «νομίζει ότι ξέρει την απάντηση σε όλα». Μιλώντας στο CNBC, μάλιστα, πρόσθεσε πως «κάποιος που πιστεύει ότι τα πράγματα πρέπει να γίνονται με έναν τρόπο, επειδή έτσι γίνονταν στο παρελθόν. Ότι πάντα θα πρέπει να γίνονται έτσι», είναι άνθρωπος που πρέπει να απογεύηεις.
«Η προσκόλληση σε έναν τρόπο λειτουργίας των πραγμάτων ή η αποτυχία να λάβεις υπόψη τις απόψεις των άλλων ανθρώπων μπορεί να καθυστερήσει σημαντικά την εξέλιξή σου και να παρεμποδίσει την εταιρεία σου», εξήγησε.
Για παράδειγμα, σκέψου τη δυναμική της ομάδας. Νέες προσλήψεις, αποχωρήσεις και προαγωγές σημαίνουν ότι οι ομάδες στην εργασία αλλάζουν συνεχώς. Οι ευέλικτοι προϊστάμενοι μπορούν να προσαρμόζονται με συνέπεια στο νέο προσωπικό τους και οι ευέλικτοι εργαζόμενοι μπορούν να βρίσκουν προληπτικά νέους τρόπους να συνεισφέρουν.
Ή, επίσης, σκέψου το εποικοδομητικό feedback. Αν δεν προσπαθήσεις να εφαρμόσετε ενεργά τις παρατηρήσεις το manager σου, οι οποίες έχουν βάση, φυσικά, μπορεί εύκολα να φανεί πως δεν μπορείς να διαχειριστείς την κριτική.
Η ευελιξία, από την άλλη, είναι ένα πολύτιμο χαρακτηριστικό σε πολλούς χώρους εργασίας