Η adidas Originals παρουσιάζει τα Stan Smith Forever: Ήρθαν για να βάλουν τέλος στην πλαστική ρύπανση

Μάρθα Κουμπάνη
Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2021

Η adidas αφιερώνει ένα από τα πιο εμβληματικά sneakers της στην προσπάθεια να μπει ένα τέλος στην πλαστική ρύπανση.

Για δεκαετίες, το διάσημο sneaker Stan Smith επαναπροσδιόριζε το τι σημαίνει «αθλητικό παπούτσι». Αντιπροσωπεύοντας την επιτομή του διαχρονικού design, το εμβληματικό του σχέδιο παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητο για πάνω από μισό αιώνα -μέχρι σήμερα που τα adidas Originals παρουσιάζουν το Stan Smith, Forever. Πρόκειται για ένα κομβικό σημείο στην προσπάθεια του brand να συνεισφέρει στο Τέλος της Πλαστικής Ρύπανσης, με οδηγό τις περιβαλλοντικά βιώσιμες εκδόσεις του διάσημου μοντέλου της.

Οι τρεις νέες εκδόσεις του Stan Smith σηματοδοτούν την πορεία της adidas προς ένα βιώσιμο μέλλον για τη βιομηχανία της μόδας.

Ενώ η εμφάνισή του παραμένει ίδια, από αυτή τη σεζόν και ύστερα, τοStan Smith θα γίνει ένας πειραματικός καμβάς στο ταξίδι της adidasμε τελικό προορισμό το Τέλος της Πλαστικής Ρύπανσης.

Οι δύο πρώτες από τα τρεις φετινές εκδόσεις είναι κατασκευασμένες από λευκό PRIMEGREEN στο επάνω μέρος, δηλαδή από μια σειρά ανακυκλωμένων υλικών υψηλής απόδοσης, το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο πάνω σε μια λευκή εξωτερική σόλα από ανακυκλωμένο λάστιχο.

Στη γυναικεία εκδοχή υπάρχουν τυπωμένα γραφικά εμπνευσμένα από τον πλανήτη Γη, λευκό tab στο πίσω μέρος και ιβουάρ γραφικά στη γλώσσα του παπουτσιού. Το τρίτο μοντέλο είναι και αυτό φτιαγμένο από λευκό, ανακυκλωμένο PRIMEGREEN στο επάνω μέρος, το οποίο βρίσκεται πάνω σε λευκή εξωτερική σόλα από ανακυκλωμένο λάστιχο, με το εμβληματικό, πράσινο tabτων StanSmithστο πίσω μέρος του παπουτσιού. Τα νέα στοιχεία που έχουν προστεθεί στην κλασική εμφάνιση του τρίτου μοντέλου, είναι σχέδια εμπνευσμένα από τον πλανήτη Γη σε όλο το εύρος του παπουτσιού.

Υιοθετώντας τη βιωσιμότητα πλήρως, τα ζευγάρια της συλλογής διατίθενται στο κλασικό μπλε κουτί των adidas Originals, το οποίο πλέον αποτελείται από ανακυκλωμένο χαρτί κατά από περισσότερο από 90%. Με στόχο να μιλήσει στους fans της για τη σημασία της βιωσιμότητας και να τους προσκαλέσει να γίνουν και αυτοί κομμάτι τηςeco-friendly προσπάθειας, η adidas,σε συνεργασία με καταξιωμένους ανθρώπους από τον χώρο του θεάματος, δημιούργησε μία νέα, digital καμπάνια με τίτλο “Find the difference”.

Oι fans έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα, βιώσιμα Stan Smith, μέσα από μία σειρά πρωτότυπων και διασκεδαστικών“Find the difference” κουίζ, polls και posts στο Instagram.Το έναυσμα της καμπάνιας δίνει ο σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος φιλοξένησε έναν διαγωνισμό στην εκπομπή “MasterChef”. Εκεί, ο σεφ κάλεσε τους διαγωνιζόμενους να χρησιμοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα υλικά.

 
 

 

 

Πάντα εμβληματικό. Τώρα πιο βιώσιμο. Διαθέσιμο από τις 25 Μαρτίου στο adidas.gr και online σε επιλεγμένα sneaker stores. #adidasgr @adidasOriginals #adidasStanSmith

Δείτε το βίντεο: