Tης Έλενας Μπουζαλά
Η Σερένα Γουίλιαμς ετοιμάζεται για το Ρολάν Γκαρός φορώντας το ανεκτίμητο στέμμα της φτιαγμένο από 23 Γκραν Σλαμ στο τένις, Την ίδια ώρα η παγκόσμια μόδα περιμένει το νέο μήνυμα της Αμερικανίδας τενίστριας μέσα από το σύνολο που έχει αποφασίσει να φορέσει στο Παρίσι.
Όχι δεν είναι εβδομάδα μόδας. Θα είναι δύο από τις πιο κοπιαστικές εβδομάδες στα χωμάτινα κορτ του γαλλικού κορυφαίου τουρνουά και μπορεί στη Σερένα Γουίλιαμς να μην έχει στρωθεί κόκκινο χαλί ώστε να μπει στο γήπεδο όπου την περιμένουν πολύ νεότερές της, αλλά όσον αφορά στη δύναμή της να μιλάει μέσα από τα ρούχα της, να στέλνει μηνύματα διαφορετικότητας, να εμπνέει και να υποστηρίζει τις γυναίκες καμία νεότερή της δεν την φτάνει ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι.
Η Σερένα Γουίλιαμς σεβόμενη πάντα τους κανόνες των τουρνουά, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο που έχει λάβει μέρος, πριν καν την ανακαλύψουν οι χορηγοί (αρχικά η Puma 1998-2003 και μετά μέχρι σήμερα η Nike), συνδύαζε πάντα το μοναδικό της ταλέντο και την ανώτατη αθλητικότητά της με την φούστα και το τοπ, την φόρμα ή το φόρεμα με τα παπούτσια και την κορδέλα στα μαλλιά ή και τα κοσμήματα με την επιθυμία της να είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα κορίτσι που ήθελε να γίνει Νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη, μια τενίστρια που δουλεύοντας ακούραστα πλέον έχει 73 τίτλους στο μονό, 23 στα διπλά, δύο στο μικτό και τέσσερα χρυσά ολυμπιακά μετάλλια, την κάτοχο 23 Γκραν Σλαμ, αλλά πλέον και την 39χρονη γυναίκα επιχειρηματία που μίλησε για την ισότητα ανδρών γυναικών στις αμοιβές των τουρνουά και την μητέρα που μέσα από το ίδρυμά της παλεύει στο πλάι όλων όσων έχουν την ανάγκη της.
Από τα 11 της χρόνια βαριόταν τα κλασσικά συνολάκια του τένις. Έπαιζε με λουλουδάτα σετ και έκανε τα μαλλιά της πολλά κοτσιδάκια. Της άρεσαν τα χρώματα. Όσο μεγάλωνε τα έμπλεκε όλο και με μεγαλύτερη επιτυχία. Κίτρινο. Πορτοκαλί. Μαύρο με κόκκινο. Μαύρο με ροζ. Ροζ φόρεμα με ροζ παπούτσια.
Το 2002 κατακτά το δεύτερο της US Open φορώντας το πρώτο της catsuit και ένα βραχιόλι διάσημου αμερικανικού οίκου κοσμημάτων αξίας 29 χιλιάδων δολαρίων.
Το πρώτο της Αυστραλιανό Γκραν Σλαμ το σήκωσε φορώντας ένα vintage 70s look με ζωνάκι, αλλά και τον έναν ώμο γεμάτο λαμπερά στρας.
Το πρώτο outfit με την υπογραφή της Nike είναι ολόλευκο και η μέση τονίζεται από έναν ασημένιο κορσέ. Το deal εκτιμάται στα 40 εκατομμύρια δολάρια και αυτό που ζήτησε από το νέο της χορηγό είναι να δοκιμάσουν νέα υφάσματα και υλικά, ακόμα κι αυτά δεν είναι άνετα την ώρα του παιχνιδιού.
Το 2004 μπορεί τα ολόλευκα να περιορίζουν τις επιλογές των αθλητριών, όμως η Σερένα βρίσκει και πάλι τρόπο να διαφοροποιηθεί με λεπτομέρειες χρυσού στο σύνολό της, του οποίου η car washed φούστα έχει ραφτεί και κοπεί διακριτικά σε κομμάτια.
Τζιν φόρεσε δεύτερη, καθώς την πρόλαβε ο Αντρέ Αγκάσι, αλλά δερμάτινα έβαλε πρώτη. Το σύνολο συμπλήρωσαν τα gladiator’s Nike. Τα ίδια σε λευκό και πράσινο τα έβαλε με το outfit που μεταμορφωνόταν από σορτσάκι και τοπ σε φόρεμα και το αντίθετο, αναλόγως την διάθεση.
Φυσικά και έχει ακούσει πολλά σχόλια του τύπου μήπως να ασχοληθεί με το παιχνίδι της και λιγότερο με την μόδα στο γήπεδο ή περισσότερο με το σερβίς της αντί με το τι θα βάλει στα κόκκινα χαλιά που πλέον είναι περιζήτητη ως σταρ. Τα άκουγε κυρίως όταν έχανε. Εκείνη απλά συνέχιζε να παίζει το καλύτερό της τένις και να βάζει τα καλύτερά της ρούχα στο γήπεδο, στα περιοδικά μόδας, αλλά και τα πιο glamorous events.
Το 2008 έγινε η πρώτη αθλήτρια που κατέβηκε στο Wimbledon με λευκή καμπαρντίνα, ενώ στον τελικό του 2013 στο λονδρέζικο χορτάρι ταίριαξε το λευκό σορτ με λευκό μπλέιζερ. Ακολούθησαν animal prints, neon sets και snakeskin dresses.
Ποτέ δεν υπόγραφε καμία συλλογή αν δεν το είχε συζητήσει με φίλους της που εργάζονται στη μόδα. Οι τελευταίες τάσεις και τα χρώματα από τις πιο διάσημες πασαρέλες αποτελούσαν έμπνευσή της.
Το ασπρόμαυρο σετ στο Australian Open του 2017 θα γράψει ιστορία καθώς η Γουίλιαμς θα αποκαλύψει αργότερα ότι αγωνιζόταν ενώ είναι έγκυος.
Το 2018 επιστρέφει μετά την γέννηση της κόρη της στο γαλλικό Γκραν Σλαμ με την ολόσωμη μαύρη φόρμα. Είναι η πρώτη φορά που κάποιος της βγάζει «κίτρινη κάρτα». Το μαύρο catsuit με την κόκκινη μέση είχε διπλό σκοπό. Αρχικά την προστάτευε από θρομβώσεις και ύστερα συμβόλιζε όσες γυναίκες είχαν δύσκολη εγκυμοσύνη. Η προσέγγιση δεν άρεσε καθόλου στους διοργανωτές, οι οποίοι την ενημέρωσαν ότι κάτι ανάλογο, που το ονόμασαν ασέβεια, δεν θα είναι πια αποδεκτό από την Διοργάνωση.
Συμφώνησε μαζί τους. Το σίγουρο είναι ότι δεν ήθελε να προκαλέσει. Δεν ήθελε ποτέ. Ήταν πάντα ο εαυτός της στα γήπεδα. Μια γυναίκα που αγαπάει το χορό και το μπαλέτο. Που θέλει τα ρούχα της να έχουν κίνηση και αέρα. Όπως η μοναδική tutu που προέκυψε από την συνεργασία με τον Virgil Abloh. «Δεν με δυσκολεύει» σχολίασε για την τούλινη φούστα, «έκανα προπόνηση φορώντας την».
Στο Αυστραλιανό Όπεν του 2021 αποφάσισε να τιμήσει μια αθλήτρια που λάτρευε μικρή, την Φλόρενς Γκρίφιθ Τζόινερ. Στην κορυφαία αθλήτρια του στίβου άρεσαν τα ανοικτά χρώματα, τα έντονα μακριά νύχια και τα ασύμμετρα κορμάκια. Η Σερένα αντέγραψε το look με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο ως tribute στην Ολυμπιονίκη έμπνευση για πολλές αθλήτριες.
Η Σερένα Γουίλιαμς δεν περίμενε ποτέ να φτάσει στην ιδανική σιλουέτα ώστε να φορέσει το ρούχο που την εκφράζει. Ποτέ δεν θεώρησε την θήλυκότητά της αδυναμία της. Ποτέ δεν ντράπηκε για τα κιλά της. Ό,τι ήθελε να βάλει το προσάρμοζε στο size της. Σε κάθε περίοδο της ζωής της. Στη διάθεσή της. Το στιλ τής έβγαινε αβίαστα. Ήταν κάτι για το οποίο δεν χρειαζόταν να προπονηθεί πολύ σε αντίθεση βεβαίως με τις επιτυχίες της στο γήπεδο, όπου ό,τι έχει κατακτήσει έχει δουλέψει πολύ.
Το ίδιο προσπαθεί να μάθει τώρα και την κόρη της. Έχει το δικό της brand πια και ίσως η μικρή Ολυμπία να θέλει να συνεχίσει την οικογενειακή παράδοση.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.