ΣΤΙΛ

About Love: Βeyonce & Jay Z λάμπουν στη νέα καμπάνια του Tiffany & Co


Μάρθα Κουμπάνη

23 Αυγούστου 2021

About Love: Βeyonce & Jay Z λάμπουν στη νέα καμπάνια του Tiffany & Co
H Beyoncé και ο Jay Z πρωταγωνιστούν στην καμπάνια Tiffany & Co.

H Beyoncé και ο Jay Z πρωταγωνιστούν στην καμπάνια του Tiffany & Co. με τίτλο About Love. Πρόσφατα η pop diva σε συνέντευξή της γνωστοποίησε ότι εκείνη και ο σύζυγός της Jay-Z πρόκειται να συνεργαστούν με τον οίκο κοσμημάτων Tiffany & Co. και τώρα η καμπάνια αυτή είναι γεγονός.

Για τον ιστορικό οίκο κοσμημάτων, αυτό σήμαινε το styling της Beyoncé με διαμάντια 128.54 καρατίων που έχουν φορέσει μέχρι σήμερα μόνο τρία άλλα άτομα (ένα από αυτά η Audrey Hepburn), μαζί με μια σειρά από άλλα κοσμήματα πολυτελείας.

Το ανεκτίμητο διαμάντι Fancy Yellow σε μια μακριά αλυσίδα, διακοσμημένο με διαμάντια 100 καρατίων, αναδείχθηκε απόλυτα στο λαιμό της Beyoncé, καθώς πόζαρε για τη καμπάνια About Love, στον φωτογραφικό φακό του Mason Poole και σε styling των June Ambrose και Marni Senofonte. Παράλληλα, στη δημοσιότητα βγήκε και το συνοδευτικό βίντεο, γυρισμένο από τον σκηνοθέτη του Black Is King, Emmanuel Adjei.

Για τις ανάγκες της φωτογράφησης, η Queen Bey φόρεσε ένα μαύρο, εξώπλατο bodycon dress που αναδείκνυε πλήρως τις καμπύλες της. Τα μαλλιά της, χτενισμένα από τους Jawara Wauchope και Nakia Rachon, ήταν πιασμένα ψηλά σε ένα λαμπερό κότσο και το μακιγιάζ της ήταν διακριτικό εκτός από το δραματικό cat eye (ίσως ένα ακόμη νεύμα στο στην Hepburn). Το ανεκτίμητης αξίας κολιέ συνδυάστηκε με το κίτρινο διαμαντένιο δαχτυλίδι της, 22 καρατίων, δύο από τα πολλά διαμαντένια κομμάτια που φοράει κατά τη διάρκεια της καμπάνιας.

Από την άλλη ο κορυφαίος ράπερ και μουσικός παραγωγός σύζυγός της, φορούσε ένα πολυτελές, μαύρο tuxedo, με παπιγιόν. Η καρφίτσα A Bird on a Rock του Jean Schlumberger, ενός από τους πιο γνωστούς κοσμηματοπώλες του 20ού αιώνα που ήταν κάποτε αντιπρόεδρος της Tiffany & Co, μεταμορφώθηκε σε ένα μοναδικό ζευγάρι μανικετόκουμπα. Την εμφάνισή του συμπληρώνει επίσης μια εντυπωσιακή καρφίτσα Apollo σε πλατίνα, κίτρινο χρυσό και διαμάντια, καθώς και μια σειρά από άλλα κομμάτια της Tiffany, συμπεριλαμβανομένου ενός από τα νέα τους δαχτυλίδια αρραβώνων για άνδρες.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand. Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.

Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)