ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Diesel: H Neo-Neoclassic καμπάνια για Fall/Winter 2014


28 Ιουλίου 2014

DIESEL_FW14_AD-DPS_03-DENIM1.jpg

H Neo-Neoclassic εκστρατεία είναι μία pop «ανάμειξη» του κλασικού, ψηφιακού και του πραγματικού. Σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη Diesel και χαρακτηρίζει τη συλλογή-ορόσημο του Formichetti για το brand.

Η εκστρατεία και η συλλογή είναι χτισμένες σε τρία από τα διαχρονικά «Diesel Icons»: Leather-Rock ‘n’ Roll, Denim and Military-Utility. Οι τρεις αυτοί κατευθυντήριοι «πυλώνες» ακολουθούν πιστά  τα θεμέλια του σημερινού brand κι αποτελούν ένα παιχνίδι με τα  σύγχρονα «pop»-classics στοιχεία που αναμειγνύονται με την εμφάνιση του κλασσικού στην τέχνη και τη νέα φόρμα του εναλλακτικού πνεύματος της Diesel.

DIESEL_FW141

Stars όπως ο Colton Haynes και η Kiko Mizuhara στέκονται εύκολα δίπλα από το cast μοντέλων και ηθοποιών μέχρι και μουσικών. Όλοι είναι μέρος της νέας, δημοκρατικά «glitched», παγκόσμιας κοινότητας της Diesel. Η εκστρατεία είναι μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση τόσο από τον Nicola Formichetti όσο και τον Nick Knight και μία εξελιγμένη φόρμουλα σχηματίζοντας κάτι νέο μέσα από το ψηφιακό μέσο.

"Το νέο όραμα της μάρκας είναι ισχυρό τόσο για τους άνδρες όσο και τις γυναίκες, είναι ένα κοινό όραμα», λέει ο Nicola Formichetti. «Ένα μείγμα ανθρώπων που βρίσκονται στον ψηφιακό χώρο, καθώς και ηθοποιοί, μοντέλα και μουσικοί. Ένα pop όραμα που συμπεριλαμβάνει όλα τα διαφορετικά είδη ανθρώπων που είναι αυθεντικοί κι ειλικρινείς με τον εαυτό τους. Το casting είναι ένα μεγάλο μέρος του τι κάνουμε στη Diesel: είναι η διαμόρφωση ενός νέου είδους φυλής."

DIESEL_FW14_AD-DPS_08-FESTIVALROCKDIESEL_FW14_AD-DPS_09-ROCK

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.