ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Εσάς τι είναι αυτό που σας κάνει χαρούμενες;


MMEINTANI

11 Μαΐου 2017

m-s-spend-it-well-1.jpg

Να μην αναλλώνεται σε πράγματα που δεν του προσφέρουν χαρά και να μην χάνει ευκαιρίες απλά επειδή φοβάται. Να τολμάει να ξεπεράσει τον εαυτό του κάνοντας αυτό που τον φοβίζει και να απολαμβάνει τη γλυκιά γεύση της επιτυχίας στο τέλος, εκεί που δεν το περίμενε, απλά επειδή μπόρεσε να κάνει αυτό το μικρό βήμα.

To μότο “Life. Spend it Well” προέρχεται από την αυξημένη ανάγκη όλων μας να αναζητούμε όσα είναι σημαντικά στη ζωή: τις ποιοτικές εμπειρίες, τους ανθρώπους αλλά και όσα κάνουν τη ζωή μας ξεχωριστή. Τα Marks & Spencer βοηθούν τους καταναλωτές να ζήσουν κάθε στιγμή και κάθε λεπτό στο έπακρο. Αυτή η στάση ζωής σημαίνει να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία, να φοράμε το καλύτερο μας φόρεμα, να λέμε όχι σε φαγητά που δεν μας «ταξιδεύουν» και, ναι, να μη συμβιβαζόμαστε με άβολα εσώρουχα.

Πράγματα που ξέρουμε και που όλοι θα συμβουλεύαμε τους γύρω μας, όταν έρχεται η σειρά μας φαίνεται πως τα ξεχνάμε, τα προσπερνάμε, παρασυρόμαστε στους ρυθμούς της ζωής και δεν κάνουμε μία παύση για να απολαύσουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε. Πόσες φορές δεν έχουμε αφήσει στην άκρη εκείνο το ιδιαίτερο φόρεμα που αγοράσαμε για να βολευτούμε και πάλι μέσα σε ένα τζιν; Πόσες φορές δεχτήκαμε προτάσεις για εξόδους που δεν θέλαμε πραγματικά, απλά για να μην χαλάσουμε την παρέα; Ξεχνώντας την κλισέ αλλά σημαντική υπενθύμιση πως "μια ζωή έχουμε". Αξίζει να τη ζούμε καλά, δεν αξίζει;

Αυτό έρχεται να μας υπενθυμίσει και η νέα καμπάνια των Marks & Spencer, με έμπνευση το μότο “Life. Spend it Well”. Μια διαφήμιση που παρουσιάζει το ταξίδι μέσα στη ζωή και όλα όσα αυτό συνεπάγεται, σε μια προσπάθεια να μας υπενθυμίσει για ποια πράγματα αξίζει να ζούμε και ποια δεν πρέπει να αφήνουμε να μας καταπιέζουν. Μέσα από καθημερινές γυναίκες που χαίρονται με το κάθε μικρό επίτευγμα της καθημερινότητάς τους, η αισιόδοξη χροιά της καμπάνιας των Marks & Spencer επικεντρώνεται στη στάση μας απέναντι στη ζωή και στην προσπάθεια να μας κάνει να λέμε "όχι" σε αυτό που δε μας εκφράζει ώστε να βρούμε το καλύτερο. Μια σχέση ποιότητας και αγάπης δηλαδή που η συγκεκριμένη πρωτοπόρος εταιρία έχει καταφέρει να χτίσει ανά τα χρόνια με τους ανθρώπους που την έχουν αγαπήσει.

Μέσα από τον αισιόδοξο τόνο της, η νέα καμπάνια των Marks & Spencer επικεντρώνεται στη στάση μας απέναντι στη ζωή, έχοντας σαν στόχο να μας εμπνεύσει να ζούμε την κάθε στιγμή. Αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να τοποθετεί τον καταναλωτή στο επίκεντρο όλων των ενεργειών της και δίνει μεγάλη έμφαση στην εμπειρία που αποκομίζουν οι πελάτες, κατά της διάρκεια των αγορών τους στα Marks & Spencer. Τους προτρέπουν να ζουν για το καλύτερο, δημιουργώντας τα πιο εκλεπτυσμένα και φρέσκα τρόφιμα, κατανοώντας ποια ρούχα κολακεύουν τη σύγχρονη γυναίκα και διασφαλίζοντας ότι αυτή η φιλοσοφία εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της εμπειρίας του καταναλωτή.

Η καμπάνια είναι η πρώτη της εταιρίας Valenstein & Fatt (creative agency γνωστό μέχρι πρότινος ως Grey London). Το διαφημιστικό σποτ σκηνοθετεί ο François Rousselet μέσω των Riff Raff Films ενώ «ντύνεται» μουσικά με μια νέα εκτέλεση του κλασσικού, και πλέον ταιριαστού, Rebel Rebel του David Bowie.

#marksandspencer #Spenditwell

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.