Ο οίκος Dior κατάφερε να κερδίσει 3.7 εκατομμύρια δολάρια σε media value από το Instagram, μετά το show του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Παρουσιάζοντας στο Paris Fashion Week, η Maria Grazia Chiuri, συγκέντρωσε πάνω από 7 εκατομμύρια likes, 1.260 mentions από influencers και πάνω από 15.000 followers. Το μεγαλύτερο engagement ήρθε από την Ιταλία με 15%, τις ΗΠΑ με 11% και τη Βραζιλία με 10.7%, ενώ οι μετρήσεις από το Instagram αναλύθηκαν από την εταιρεία marketing software, InfluencerDB.
Πραγματοποιήθηκε ανάλυση και για κάθε fashion week της φετινής σεζόν μεμονωμένα, η οποία έδειξε πως στο Λονδίνο, ο Riccardo Tisci κέρισε το μεγαλύτερο media value με 1.2 εκ. δολάρια, 1 εκ. likes και 375 mentions για την πρώτη του collection ως creative director της Burberry.
Στο Μιλάνο, ο Jeremy Scott για τον οίκο Moschino ήρθε στην πρώτη θέση με το Instagram του @itsjeremyscott να λαμβάνει 1.7 εκ. δολάρια σε media value, 1.6 εκ. likes και 254 mentions από influencers.
Στη Νέα Υόρκη, το περισσότερο media value κέρδισε ο Brandon Maxwell με 1.3 εκ. δολάρια, 1.6 εκ. likes και πάνω από 15.000 νέους followers.
Δείτε ακόμη: Cannes 2018: Το Dior φόρεμα της Emilia Clarke χρειάστηκε 250 ώρες για να δημιουργηθεί
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.