Ο οίκος Dior κατακτά τη κορυφή στο Instagram μετά το Fashion Week

The Jennettes
Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018
20180924_zaf_p97_150.jpg

Ο οίκος Dior κατάφερε να κερδίσει 3.7 εκατομμύρια δολάρια σε media value από το Instagram, μετά το show του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Παρουσιάζοντας στο Paris Fashion Week, η Maria Grazia Chiuri, συγκέντρωσε πάνω από 7 εκατομμύρια likes, 1.260 mentions από influencers και πάνω από 15.000 followers. Το μεγαλύτερο engagement ήρθε από την Ιταλία με 15%, τις ΗΠΑ με 11% και τη Βραζιλία με 10.7%, ενώ οι μετρήσεις από το Instagram αναλύθηκαν από την εταιρεία marketing software, InfluencerDB.

Πραγματοποιήθηκε ανάλυση και για κάθε fashion week της φετινής σεζόν μεμονωμένα, η οποία έδειξε πως στο Λονδίνο, ο Riccardo Tisci κέρισε το μεγαλύτερο media value με 1.2 εκ. δολάρια, 1 εκ. likes και 375 mentions για την πρώτη του collection ως creative director της Burberry.

Στο Μιλάνο, ο Jeremy Scott για τον οίκο Moschino ήρθε στην πρώτη θέση με το Instagram του @itsjeremyscott να λαμβάνει 1.7 εκ. δολάρια σε media value, 1.6 εκ. likes και 254 mentions από influencers.

Στη Νέα Υόρκη, το περισσότερο media value κέρδισε ο Brandon Maxwell με 1.3 εκ. δολάρια, 1.6 εκ. likes και πάνω από 15.000 νέους followers.

 

Δείτε ακόμη: Cannes 2018: Το Dior φόρεμα της Emilia Clarke χρειάστηκε 250 ώρες για να δημιουργηθεί