Οι punks της Gucci ποζάρουν εκεί που κάποτε συζητούσαν Πλάτωνα

Αφροδίτη Σακκά
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019
gucci.jpg

Σκεφτείτε, Venice Beach και αρχαιοελληνικό συμπόσιο - και τώρα συνδυάστε τα, για να έχετε την έμπνευση της Gucci για την pre-fall καμπάνια της Gucci, όπου έφερε "hardcore punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers" στην αρχαία Ελληνική πόλη Σελινούντα (ή στη νοτιο-δυτική ακτή της Σικελίας πλέον).

Tα πολύχρωμα σώματα των μοντέλων να γελούν, να μιλούν, να παίζουν και να φιλιούνται, είχαν σκοπό να προκαλέσουν το "κλασικό συμπόσιο" ή "τις συγκεντρώσεις που λάμβαναν χώρα στην αρχαία ακρόπολη, όπου οι άνθρωποι θα κοινωνικοποιούνταν με την συνοδεία μουσικής και θα χόρευαν, θα άκουγαν ρεσιτάλ ποίησης και θα έκαναν μεγάλες συζητήσεις".

Η καμπάνια της Gucci είναι μία φρέσκια και ιδιαίτερα γοητευτική προσέγγιση της κλασικής και νέας αντιπαράθεσης - και χάρη στον φωτογραφικό φακό του Glen Luchford και το creative direction του Alessandro Michele, θυμίζει κάτι από αρχαιοελληνικές τοιχογραφίες, που θα μπορούσαν να είχαν ζωγραφιστεί κατά τη διάρκεια των συμποσίων χιλιάδες χρόνια πριν. Τα designs - ένα mix από florals, prints, ρίγες, δαντέλα και δέρμα - δεν ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δεκαετία, αλλά είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να οραματιστεί κανείς τα νεαρά πρόσωπα με τις μοϊκάνες και τους μπερέδες να συζητούν σύγχρονη αμερικάνικη ποίηση και μουσική, εκεί που κάποτε συζητούσαν Πλάτωνα.

Φαίνεται πως η έμπνευση του Michele από οτιδήποτε αρχαίο στον Δυτικό κόσμο συνεχίζεται: Οι προσκλήσεις στο show της Gucci για το Φθινόπωρο 2019 ήταν το κεφάλι ενός αγάλματος του Ερμαφρόδιτου από γύψο.

Δείτε ακόμη: Ο Karl Lagerfeld έστησε μια μικρή Ελλάδα για το catwalk της Chanel