Αυτό είναι το κομμάτι που δεν αποχωρίζεται η Julia Roberts

Μάρθα Κουμπάνη
Τρίτη, 03 Δεκεμβρίου 2019

Η Julia Roberts είναι για ακόμη μια φορά, το πρόσωπο της καμπάνιας Calzedonia Legwear, για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 19-20.
Μια δυνατή συνεργασία με διάρκεια στον χρόνο - αφού μετράει ήδη 6 χρόνια - ανάμεσα στη διάσημη σταρ του Hollywood και την εταιρεία legwear και beachwear, με καταγωγή από τη Βερόνα. 
Πρόκειται άλλωστε, για μια πολυτάλαντη καλλιτέχνιδα, η οποία έχει υποδυθεί διαφορετικούς τύπους γυναίκας, σε κάθε ξεχωριστό διαφημιστικό. 
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της ταλαντούχας Ιταλίδας σκηνοθέτιδας Ago Panini, η οποία είχε σκηνοθετήσει το αντίστοιχο διαφημιστικό του 2014. 

Η Julia Roberts επιστρέφει, ως η αδιαμφισβήτητη πρωταγωνίστρια της καμπάνιας και εμφανίζεται σε ένα κατάστημα Calzedonia στην Βερόνα. Μέσα σε ένα οικείο περιβάλλον, επισκέπτεται διαφορετικά καταστήματα του brand σε όλο τον κόσμο και είναι ευπρόσδεκτη από το προσωπικό του καταστήματος σαν μια συχνή και αφοσιωμένη πελάτισσα. Η είσοδος μέσα στα καταστήματα Calzedonia μετατρέπεται σε ένα ταξίδι στο στιλ. 

Η Βερόνα, τόπος ίδρυσης του brand, αλλά και η πόλη όπου βρίσκονται τα κεντρικά του Calzedonia Group, φιλοξένησε μέρος του TV Spot. 

Το απόλυτο must have

Στη νέα καμπάνια πρωταγωνιστούν τρία διαφορετικά σχέδια καλσόν, το απόλυτο κομμάτι για εγγυημένα στιλάτες εμφανίσεις που επιλέγει η Julia.
Το pied de poule, ένα διαχρονικό σύμβολο του στιλ, θεωρείται το πιο hot σχέδιο για τη συλλογή της φετινής σεζόν F/W. 
Το πάντα επίκαιρο καλσόν με polka dots σχέδια, παρουσιάζεται με μια γεωμετρική ματιά. 
Aπό την άλλη, τα νέα καλσόν με κασμίρ, αποπνέουν ζεστασιά και άνεση, αποτελώντας ένα απαραίτητο στοιχείο της χειμερινής σεζόν και γκαρνταρόμπας.
Παράλληλα με το τηλεοπτικό διαφημιστικό, θα υπάρχει μια ποικιλία από digital περιεχόμενο που θα προβάλλει τα backstage «χιουμοριστικά» στιγμιότυπα.