Holyday: Δύο αληθινές φίλες φτιάχνουν μαγιό για αληθινές γυναίκες
Χριστίνα Θεοδωροπούλου
30 Ιουνίου 2020
Η πρώτη μου επαφή με το brand Holyday έγινε διαδικτυακά. Μία ωραία εικόνα που πέτυχα στο feed μου με οδήγησε τελικά στο Instagram profile του brand. Είχα πολύ καιρό να βρω ένα brand με μαγιό που να καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα σωματότυπων και να με ικανοποιούν σε όλα τα επίπεδα. Κι αυτό είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Holyday κατά τη γνώμη μου.
Τα μαγιό κάθε συλλογής είναι διαχρονικά και classy αλλά όχι παρωχημένα, ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις αλλά δεν τις υπακούουν. Τα μαγιό Holyday απευθύνονται σε πραγματικές γυναίκες. Είναι άνετα, χωρίς να είναι βαρετά, έχουν μία εκλεπτυσμένη κομψότητα που τα κατατάσσει αυτόματα σε ένα high fashion level. Πρόκειται για ένα «αντιρατσιστικό» brand με μαγιό που δεν θα κάνουν καμία γυναίκα να δυσανασχετήσει, φορώντας τα.
Το βασικό όμως χαρακτηριστικό του brand, είναι ο σχεδιασμός. Στις συλλογές Holyday μπορεί πολύ εύκολα κάθε γυναίκα να βρει one-piece ή bikini που να κολακεύει τη σιλουέτα της. Αισθησιακές γραμμές και άνετα κοψίματα που απευθύνονται τόσο σε petite, όσο και σε πιο μεσογειακές σιλουέτες είναι ένα από τα highlights που θα σας κάνουν να τα λατρέψετε.
Το story
Την Yasmine και την Ευγενία συνδέει μια φιλία εφηβική. Από εκείνες με τα όνειρα τα μεγάλα, τις φιλοδοξίες, μια αστείρευτη όρεξη για ζωή και δημιουργία. Δύο κορίτσια, που μετά το σχολείο, οι προσωπικές τους επιλογές χώρισαν πρακτικά τις ζωές τους, αλλά όχι τις καρδιές τους. Η ατόφια δημιουργικότητα και το ανήσυχο πνεύμα δεν δαμάζονται εύκολα, καθώς φαίνεται από την εξέλιξή τους, όπως και οι ισχυροί δεσμοί δύσκολα σκουριάζουν.
Ένα καλοκαιρινό απόγευμα λοιπόν, καταμεσής στη θάλασσα, η Yasmine Hottary και η Ευγενία Ραδοπούλου αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους brand και το όνομα αυτού Holyday, ένα swimwear brand με μινιμαλιστική αισθητική και προσεγμένα υφάσματα.
Γιατί Holyday; Holy-day γιατί αρχικά παραπέμπει στις διακοπές και το καλοκαίρι, τουλάχιστον ακουστικά. Όμως, το Holy προέκυψε από τις μνήμες των δύο κοριτσιών από τις κοινές διακοπές τους, ως έφηβες. Οι διακοπές για εκείνες ήταν ιερές. Τίποτα δεν μπορούσε να τις ταράξει, να τις χαλάσει. Κι έτσι το βαπτίστηκε το εγχείρημά τους και ξεκίνησε το επιχειρηματικό τους τόλμημα.
Με ένα άκρως καλοκαιρινό όνομα και αξία συναισθηματική. Η πρώτη συλλογή ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2018 κι ενώ η Yasmine και η Ευγενία δούλευαν κανονικά σε δουλειές άσχετες με τη μόδα. Η Ευγενία έκανε σπουδές στον τουρισμό με τον οποίο κι ασχολήθηκε επαγγελματικά στη συνέχεια, ενώ η Yasmine μετά το σχολείο βρέθηκε στο Παρίσι να κάνει σπουδές πάνω στη μόδα, με την οποία κι ασχολήθηκε επαγγελματικά μετέπειτα, δουλεύοντας σε διάσημους οίκους όπως ο Kenzo.
Το Holyday όμως ήταν το μεράκι τους και από την εξέλιξή του σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να θεωρηθεί πάρεργο. «Όλο αυτό είχε μία πολύ ωραία ενέργεια», μου λέει η Ευγενία, σχολιάζοντας τις πρώτες μέρες του Holyday στην αγορά. Πολύ γρήγορα στήθηκε το eshop και οι πρώτες παραγγελίες άρχισαν. Το Holyday κυλούσε ομαλά και με μία ανέλπιστα ανοδική πορεία. «Έβλεπες αυτό που έφτιαξες, που σχεδίασες να το φορά μία άλλη γυναίκα», σημειώνει η Yasmin κι είναι σαφώς μία τονωτική ένεση για να συνεχίσουν και οι δύο να εργάζονται για την ανάπτυξη του brand.
O σχεδιασμός, η παραγωγή και τα υφάσματα
Η δημιουργία μιας συλλογής του brand Holyday έχει ενδιαφέρον. Σχεδιάζει και η Yasmine και η Ευγενία. Η καθεμία μόνη της στην αρχή. Αλληλεπιδρούν κατά την δημιουργική περίοδο, αλλά μόνο όταν τελειώσουν και οι δύο συναντώνται για να καταλήξουν στα σχέδια που θα αποτελέσουν τελικά τη συλλογή. Οι δυο τους γελούν όταν αναφέρονται σε αυτό και καταλαβαίνω ότι είναι μία στιγμή απολαυστική κι αστεία ταυτόχρονα. Μετά από προσθαφαιρέσεις, καταλήγουν στα τελικά σχέδια και το επόμενο στάδιο ξεκινάει. Η παραγωγή γίνεται στην Ελλάδα, ενώ τα υφάσματα είναι μεγάλο μέρος της επιτυχίας του brand.
Μελετημένα και πολύ προσεκτικά επιλεγμένα ιταλικά υφάσματα χαρίζουν επιπλέον πόντους στην γοητεία των μαγιό. Κι αυτό το προσυπογράφω. Οι ραφές είναι ένα επιπρόσθετο στοιχείο, που ολοκληρώνει τα μαγιό και η λεπτομέρεια που τα κάνει να διαφέρουν. Αρκεί να το δοκιμάσετε και θα αντιληφθείτε αμέσως, τι εννοώ από την αίσθηση του μαγιό πάνω σας. Το ύφασμα ουσιαστικά είναι αυτό που μας οδηγεί», μου λέει η Yasmin. Χρονικά, η επιλογή των υφασμάτων προηγείται του σχεδιασμού. Έτσι, η αίσθηση που έχει ένα ύφασμα, η πρώτη εντύπωση είναι και η αρχή για τη σύλληψη και τον σχεδιασμό ενός μαγιό. Ουσιαστικά, είναι η πρώτη ύλη στα χέρια τους για να δημιουργήσουν.
Το ribbed ύφασμα και η χρωματική παλέτα
Το ribbed ύφασμα είναι πλέον ένα από τα χαρακτηριστικά του brand, το σήμα κατατεθέν του. Η Yasmine και η Ευγενία το πίστεψαν από την αρχή. Από την περσινή κιόλας συλλογή το εμπιστεύτηκαν και το Holyday ήταν από τα λίγα brands που το συμπεριέλαβαν στις καλοκαιρινές συλλογές του 2019. Φέτος, επιμένουν σε αυτό και προφανώς καλά κάνουν. Το ribbed είναι θηλυκό, εξαιρετικά κολακευτικό για τη γυναικεία σιλουέτα. Η silky υφή του και η όψη του κάνουν ένα onepiece ιδανικό κομμάτι για τα outfits και εκτός παραλίας. Ένα τζιν παντελόνι ή μία maxi φούστα μπορούν να το συμπληρώσουν άνετα και το αποτέλεσμα θα είναι αναμφίβολα εντυπωσιακό, χωρίς να είναι φλύαρο.
Η χρωματική παλέτα που κινούνται κάθε χρόνο έχει σαφείς αναφορές σε αυτή που ορίζουν παγκοσμίως τα trends. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι απλά τα ακολουθούν. Το Holyday έχει μία πολύ συγκεκριμένη προσέγγιση στις αποχρώσεις, γεγονός που κάνει τα μαγιό του διαχρονικά.
Τα Holyday στην εποχή του Covid-19
Φυσικά, και ρώτησα τα κορίτσια τι τους άφησε το lockdown. Η περίοδος προ καλοκαιριού είναι συνήθως η πιο παραγωγική για ένα swimwear brand. Όμως, εν μέσω μίας παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης και κατ’ επέκταση οικονομικής, τα δεδομένα αλλάζουν. Αν όμως, η κρίση αντιμετωπιστεί ψύχραιμα, τότε εύκολα μετατρέπεται σε ευκαιρία για εξέλιξη.
Έτσι λειτούργησε για την Yasmine και την Ευγενία, οι οποίες την περίοδο του lockdown ενεργοποίησαν μία έξυπνη και πολύ λειτουργική υπηρεσία. Έκαναν μία συνεργασία όπου μπορούσες να παραγγείλεις online το μαγιό σου, να έρθει στην πόρτα σου, να το παραλάβεις και να έχεις μισή ώρα στη διάθεσή σου για να το δοκιμάσεις και να καταλήξεις αν τελικά θα το επιστρέψεις εκείνη την ώρα ή θα το κρατήσεις.
Ιδιοφυές και πολύ πρακτικό και σε περιόδους άνευ lockdown, θα σημειώσω εγώ. Μία επιπλέον υπηρεσία που εκτιμηθεί δεόντως.
Η φετινή συλλογή ακολουθεί τις βασικές αξίες του brand. Έχει εξαιρετικά onepiece, strapless, one-shoulder αλλά και στην κλασσική, athlete γραμμή, χωρίς φυσικά να στερείται σε ποικιλία στα bikinis, που θα βρείτε σίγουρα το ιδανικό για το προσωπικό στιλ αλλά και το σωματότυπό σας. Παρ' όλο που η μαγεία κρύβεται στην μονοχρωμία τους, τα prints της συλλογής δεν θα περάσουν σίγουρα απαρατήρητα.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.