Ο Κim Jones είναι ο αντικαταστάτης του Karl Lagerfeld στον οίκο Fendi

Μάρθα Κουμπάνη
Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2020

Ο διευθύνων σύμβουλος της Fendi, Serge Brunschwig, χαρακτήρισε τον Jones ως «έναν από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές του σήμερα». Από την πλευρά του, ο Jones είπε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω βαθιά τον Arnault, τον Brunschwig και τη Silvia Venturini Fendi για αυτή την απίστευτη ευκαιρία. Το να εργάζομαι σε δύο τέτοιου κύρους, oίκους είναι αληθινή τιμή ως σχεδιαστής και το να είμαι σε θέση να μπω στον οίκο Fendi, καθώς και η συνέχιση της δουλειάς μου στο Dior Men's είναι ένα τεράστιο προνόμιο".

Απόφοιτος της σχολής τέχνης και σχεδιασμού του Λονδίνου Central Saint Martins και ενός από τα πιο λαμπρά αστέρια στη σκηνή της ανδρικής πολυτελείας, ο Κim Jones είναι εδώ και καιρό κυρίαρχος στην LVMH. Πριν ενταχθεί στο Dior Men's το 2018, εργάστηκε στο Louis Vuitton ως σχεδιαστής ανδρικών ενδυμάτων για επτά χρόνια. Εκεί, έφερε τη μακροχρόνια αγάπη και την εγκυκλοπαιδική γνώση του για πολυτελή streetwear - υφάσματα αθλητικής τεχνολογίας, πάνινα παπούτσια, oversize graphic T-shirts και elegant tracksuits αλλά και κροκό σακίδια και μπλούζες από κασμίρ.

Είναι ένας σχεδιαστής που "ακούει" προσεκτικά τι έχει να του πει το κοινό και ο έξω κόσμος. Τον Ιούλιο, μια εβδομάδα αφότου η μάρκα επικρίθηκε για την επιλογή μόνο λευκών μοντέλων για την παρουσίαση των γυναικείων ενδυμάτων, καθώς οι διαμαρτυρίες του Black Lives Matter ξέσπασαν παγκοσμίως, ο Jones παρουσίασε μόνο τα μαύρα μοντέλα στη συλλογή του την άνοιξη του 2021. Τον Δεκέμβριο, ο Jones τιμήθηκε ως σχεδιαστής της χρονιάς στα Fashion Awards στο Λονδίνο. Αναμένεται να φέρει τη μαγεία του στον Fendi.

To label έχει σημειώσει έντονη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, χάρη στα καταπληκτικά δερμάτινα αξεσουάρ, τα σχέδια από συνθετική γούνα και ένα τεράστιο κοινό στην Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία. Η LVMH δεν αναλύει τακτικά τις επιδόσεις πωλήσεων μεμονωμένων εμπορικών σημάτων στο χαρτοφυλάκιό της. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι το 2017, η Fendi πέρασε για πρώτη φορά το δισεκατομμύριο στις ετήσιες πωλήσεις. Τώρα, ακόμη και οι πιο διάσημες μάρκες πολυτελείας αντιμετωπίζουν κολοσσιαίες προκλήσεις λόγω της πανδημίας, η οποία θα αναγκάσει τις πωλήσεις της βιομηχανίας πολυτελείας να συρρικνωθούν κατά 25% έως 45% φέτος, σύμφωνα με εκτιμήσεις της συμβουλευτικής εταιρείας Boston Consulting Group.

Παρ 'όλα αυτά, η Fendi Stalwarts εμφανίστηκε αισιόδοξη. «Ανυπομονώ να πάω το σύμπαν του Fendi στο επόμενο επίπεδο με τον Kim», είπε. Αν και η Fendi σκοπεύει να πραγματοποιήσει ένα φυσικό show στις 23 Σεπτεμβρίου μπροστά από ένα μειωμένο κοινό κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, η πρώτη συλλογή του Mr. Jones σχεδιάζεται για τον Φεβρουάριο, δήλωσε η εταιρεία. Η βιομηχανία ελπίζει ότι μέχρι τότε, τα shows θα τελούνται κανονικά - το καλύτερο για ένα ντεμπούτο blockbuster.