Το Tik Tok διοργανώνει το δικό του Fashion Month και αναρωτιόμαστε: Eίναι οι Τik Tokers η νέα γενιά Influencers;
Μάρθα Κουμπάνη
14 Σεπτεμβρίου 2020
Mε το Fashion Month να έχει μόλις ξεκινήσει από τη Νέα Υόρκη, φέτος με λιγότερα φυσικά shows από μεγάλους οίκους και με ελάχιστους καλεσμένους, το TikTok διοργανώνει έναν ολόκληρο Fashion Month.
Από τότε που κυκλοφόρησε, τον Σεπτέμβριο του 2016, το TikTok έχει καταφέρει να γίνει η αγαπημένη εφαρμογή της Generation Z. Με τεράστια απήχηση και επιρροή στην pop κουλτούρα, πλέον θεωρείται η πλατφόρμα που δημιουργεί νέα trends. Οι Fendi, Balenciaga και Dior, είναι ανάμεσα στους μεγάλους οίκους που έχουν ανοίξει λογαριασμό στην πλατφόρμα, ενώ η Gucci έχει κάνει μεγάλη επιτυχία με το ανεπίσημο Gucci Model Challenge.
Ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου έχει ξεκινήσει το "TikTok Fashion Month", που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθήσουν επιδείξεις μόδας από τις οθόνες τους. Αρκετά brands έχουν συμμετάσχει, όπως οι Louis Vuitton και Saint Laurent που μετέδωσαν τα shows για τις ανδρικές συλλογές μέσω της εφαρμογής, αλλά και ο JW Anderson και η Puma.
H κινεζική εταιρία εξηγεί σε ανακοίνωσή της: "Με την πλειοψηφία των ατόμων να βρίσκονται ακόμη σε καραντίνα στο σπίτι και να περιορίζουν τις κοινωνικές επαφές τους, τα brands έπρεπε να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους".
Στις 8 Οκτωβρίου 2020, θα πραγματοποιηθεί ένα ψηφιακό catwalk με την ονομασία "TikTok Runway Odyssey" σε συνεργασία με την PUMA και τον οίκο Alice + Olivia. Πρόκειται για ένα show, στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να αγοράσουν αποκλειστικές capsule συλλογές διαθέσιμες μόνο στο TikTok.
Μέρος από τα έσοδα των πωλήσεων αυτών των συλλογών θα διατεθούν σε οργανισμούς όπως η Πρωτοβουλία Equal Justice (για τα προϊόντα PUMA) και το Council of Fashion Designers of America CFDA (για τα προϊόντα Alice + Olivia).
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, το 60% των 800 εκατομμυρίων χρηστών του TikTok είναι ηλικίας 16 έως 24 ετών. Η Charli D'Amelio, η πιο δημοφιλής Tiktoker είναι μόλις 16 ετών και έχει 86 εκατομμύρια ακολούθους. Η μόδα θέλει να στοχεύσει την Gen Zed, γι' αυτό επενδύει όλο και περισσότερο στο Tik Tok. Mάλιστα, πρόσφατα ο Hedi Slimane επέλεξε ως πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου Celine τον Noen Eubanks, τον 19χρονο, που κάθε βίντεό του στο TikTok, έχει πάνω από 100 εκατομμύρια views.
Παράλληλα, και οι Dolce & Gabbana και Prada, είχαν προσκαλέσει πολλούς σταρ της συγκεκριμένης εφαρμογής να παρακολουθήσουν από την πρώτη σειρά την επίδειξή τους για τη συλλογή φθινόπωρο-χειμώνας 2020-2021.
Στο ερώτημα, που θέσαμε λοιπόν ήδη από τον τίτλο, φαίνεται πως η απάντηση είναι θετική, αφού το Tik Tok με την συνεχώς αυξανόμενη δύναμη του, όχι μόνο δημιουργεί τάσεις σε μόδα και ομορφιά, αλλά ακόμα, θα παίξει τον δικό του ρόλο και σε ζητήματα κοινωνικής και πολιτικής φύσης, όπως π.χ. οι επερχόμενες εκλογές στην Αμερική.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.