ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Στη νέα καμπάνια της Rihanna Savage x Fenty πρωταγωνιστούν γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού


The Jennettes

21 Οκτωβρίου 2020

Στη νέα καμπάνια της Rihanna Savage x Fenty πρωταγωνιστούν γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού

To lingerie brand της Rihanna γίνεται γρήγορα ένα από τα πιο επιδραστικά ονόματα της μόδας, καθώς συνεχίζει να δημιουργεί χώρο για το είδος των σωμάτων που σπάνια βλέπουμε στο διάδρομο. Είναι λογικό λοιπόν ότι το αστέρι γιορτάζει τρεις επιζώντες από καρκίνο του μαστού στο πλαίσιο της τελευταίας της καμπάνιας Savage x Fenty, η οποία έκανε ντεμπούτο στο IG της μάρκας χθες το βράδυ.

Με αφορμή το Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, η Riri μας συστήνει τις Cayatanita, Ericka και Nykia, που όλες είχαν διαγνωστεί με επιθετικές μορφές καρκίνου και αντιμετώπισαν διαφορετική υγειονομική περίθαλψη λόγω της ηλικίας και της φυλής τους. Ενθαρρύνοντας τις να πουν τις ιστορίες τους, η Rihanna ελπίζει να διαδώσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μαύρες γυναίκες όταν πρόκειται να αποκτήσουν πρόσβαση σε επαρκή υγειονομική περίθαλψη και υποστήριξη.

jenny.gr

Διαγνωσμένη με καρκίνο του μαστού στα 32 το 2018, η Cayatanita άρχισε να γράφει για τις εμπειρίες της σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια κοινότητα και να διασφαλίσει ότι άλλες γυναίκες σαν αυτήν δεν αισθάνονται μόνες. Δημοσίευσε μια φωτογραφία της, που φορούσε ένα ανοιχτό ροζ σετ στο IG της, γράφοντας στη λεζάντα: "Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα ότι, έχοντας καρδιοαγγειακά προβλήματα και καρκίνο του μαστού, είμαι ακόμα εδώ και παίρνω μέρος σε κάτι όμορφο".

jenny.gr

Η Ericka, η οποία διαγνώστηκε με δύο τύπους καρκίνου στα 28, έγραψε για την μεταβαλλόμενη σχέση της με το σώμα της. "Είναι σημαντικό για εσάς να εκτιμήσετε το σώμα που έχετε και το πώς φτάσατε εκεί που βρίσκεστε σήμερα. Και αυτό ήταν πραγματικά συγκινητικό για μένα, γιατί δεν αφορούσε την ομορφιά, δεν αφορούσε το «Ω, αγαπώ τον εαυτό μου». Ήταν: «Εκτιμώ το σκάφος που με έχει μεταφέρει».

jenny.gr

Με τη συλλογή της καμπάνιας να πωλείται όλο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, ένα μέρος των εσόδων έως και 250.000 $ θα δοθεί στο Ίδρυμα Clara Lionel της Rihanna. 

jenny.gr

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.