H DIESEL ανακοινώνει ότι ο creative director Glenn Martens θα παρουσιάσει την πρώτη συλλογή του για τη DIESEL, στις 21 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το brand DIESEL εμφανίζεται στο ημερολόγιο του MFW!
Ενώ το show θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, η ίδια η συλλογή – Άνοιξη / Καλοκαίρι 2022 – θα διαθέτει ρούχα για όλα τα φύλα και θα αντικατοπτρίζει το σχεδιαστικό όραμα του Martens που εφαρμόζεται σε ολόκληρη την γκάμα κατηγοριών των προϊόντων της DIESEL. Το show αποτελεί ένα σημαντικό βήμα του Martens, που επιβλέπει την creative ταυτότητα, τον σχεδιασμό και την επικοινωνία του brand.
Πριν από το διορισμό του ως Δημιουργικό Διευθυντή, ο Martens δημιούργησε μια capsule συλλογή με επίκεντρο το τζιν για τη Diesel Red Tag το 2018.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Diesel προσπάθησε να ενεργοποιήσει εκ νέου το label.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και του 2000, το Diesel jeans, με τα καινοτόμα wahses και τις κόκκινew ετικέτες, ήταν ένα must-have. Αλλά από τη δεύτερη δεκαετία της νέας χιλιετίας ο cool παράγοντας της ιταλικής μάρκας έπεσε και προσπαθεί από τότε να το ανακάμψει.
Έτσι, όταν ο σχεδιαστής του Y / Project, Glenn Martens ξεκίνησε την θητεία του ως δημιουργικός διευθυντής της Diesel τον περασμένο Οκτώβριο, περνά, μεγάλο μέρος του χρόνου στα κεντρικά γραφεία του Diesel στο Breganze της Ιταλίας, εξερευνώντας το 40χρονο αρχείο της μάρκας, και επανεξετάζοντας το με μια σύγχρονη ματιά.
«H Diesel είναι μια μεγάλη μηχανή. Ο ρόλος μου είναι πρώτα να μάθω πώς τροφοδοτείται το τρένο, πώς πηγαίνει προς τα εμπρός. Τότε, στο τέλος της ημέρας, μιλάμε για την ανακατεύθυνσή του », είπε. «Είναι μια μάρκα που μιλάει πραγματικά σε όλους. Είναι σε θέση να κατέχει μια θέση στον κόσμο της μόδας χωρίς να είναι πολυτέλεια.
Δείτε ακόμη:
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.