Ο οίκος Jean Paul Gaultier υπαινίχθηκε κάποιες σημαντικές αλλαγές που έρχονται μέσα από μια σειρά διαφορετικών δημοσιεύσεων στον επίσημο λογαριασμό στο Instagram. Aπό την μία, μια εικόνα με την λέξη The End και από την άλλη ένα γρήγορο βίντεο στο οποίο παρελαύνουν διαφορετικά brand names όπως Ottolinger, SSENSE, Pierre Hardy, Sacai, Palomo Spain, Charlotte Wales. Επίσης το hashtag #FutureIsCollective. Όλα δείχνουν πως πρόκειται για μια πιθανή επιστροφή στο ready to wear με μια νέα δημιουργική προσέγγιση μετά τη διακοπή της το 2014.
Οι θαυμαστές του οίκου ανησύχησαν με την αινιγματική δραστηριότητα του Jean Paul Gaultier, του οποίου οι πρόσφατες ενημερώσεις στο Instagram έκαναν πολλούς να πιστεύουν ότι ο Γάλλος σχεδιαστής μπορεί να δώσει τέλος στο label.
H εικόνα του προφίλ του άλλαξε, όπως και το βιογραφικό, στο οποίο πλέον αναγράφει "το τέλος μιας εποχής".
Ο Gaultier ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τα runways τον Ιανουάριο του 2020 μετά από 50 χρόνια στη μόδα.
Το show Haute Couture της Άνοιξης του 2020 ήταν τo τελευταίo του, αλλά διαβεβαίωσε τους θαυμαστές εκείνη τη στιγμή ότι η υψηλή ραπτική θα συνεχίσει με μια νέα ιδέα, την οποία γνωρίζουμε τώρα ότι θα ειναι μια σειρά διαφoρετικών creative guests που θα σχεδιάζουν τις συλλογές ραπτικής της μάρκας κάθε σεζόν. Το πρώτο, το οποίο θα σχεδιαστεί από τον Sacit's Chitose Abe, είναι ακόμα προγραμματισμένο για τα shows του Παρισιού τον Ιούλιο.
Πράγματι, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η ετικέτα θα αποσυρθεί σύντομα, παρόλο που η μάρκα έκλεισε τα τμήματα ready-to-wear και menswear το 2014 για να επικεντρωθεί στην haute couture και τα αρώματα, τα οποία εξακολουθούν να πωλούνται.
Ακόμα, ας ελπίσουμε ότι είναι απλώς ένα χαριτωμένο κόλπο δημοσιότητας καθώς δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να πούμε αντίο!
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.