ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Champagne problems στη Νότια Κορέα: Η Chanel θα επιτρέπει την αγορά μόνο 1 τσάντας ανά πελάτη ετησίως


Μάρθα Κουμπάνη

20 Οκτωβρίου 2021

Champagne problems στη Νότια Κορέα: Η Chanel θα επιτρέπει την αγορά μόνο 1 τσάντας ανά πελάτη ετησίως
Chanel: Μόνο μια τσάντα τον χρόνο για τους Κορεάτες - Ο λόγος που επέβαλλε το μέτρο

Oι αγοραστές της Νότιας Κορέας που επιθυμούν να συλλέξουν πολλές τσάντες Chanel φέτος μπορεί να απογοητευτούν, αφού o οίκος υιοθέτησε μια νέα πολιτική που θέλει να πωλείται « μόνο μία τσάντα, ανά πελάτη, ετησίως».

Σύμφωνα με αποκλειστική έκθεση της νοτιοκορεατικής εφημερίδας Hankook Ilbo, οι αγοραστές της Chanel επιτρέπεται να αγοράζουν μόνο μία τσάντα  από τις σειρές Timeless Classic και Coco Handle κάθε χρόνο. Η εφημερίδα μίλησε με έναν εκπρόσωπο της Chanel Korea, ο οποίος είπε ότι τα νέα όρια αγορών τέθηκαν σε εφαρμογή από τις 10 Οκτωβρίου και ισχύουν επίσης για μικρά δερμάτινα είδη, όπως πορτοφόλια.

Δεν είναι σαφές εάν αυτή η πολιτική θα περιοριστεί στα καταστήματα της Chanel στη Νότια Κορέα ή αν θα ακολουθήσουν το και άλλα καταστήματα παγκοσμίως.

Η Chanel Korea δήλωσε στο Insider.com ότι μερικά από τα προϊόντα της είναι ιδιαίτερα περιζήτητα από τους πελάτες της. Ο λόγος είναι πως οι άνθρωποι της Chanel είδαν να αναπτύσσεται μια μορφή παραοικονομίας και αισχροκέρδειας γύρω από το όνομα Chanel. 

Όλα ξεκίνησαν τον Μάιο του 2020, όταν στο διαδίκτυο κυκλοφορούσαν φήμες πως η Chanel θα αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της και στη Seoul χαλάρωνε το πρώτο lockdown. Το πρωί της 12ης Μαΐου εκατοντάδες άτομα ήταν ήδη συγκεντρωμένα έξω από το πολυκατάστημα Lotte, περιμένοντας υπομονετικά στην ουρά για να αγοράσουν μια Chanel. Οι ουρές παραμένουν έξω από τα πολυκαταστήματα Lotte και Shinsegae και την εμπορική περιοχή Myeong-dong, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια παράπλευρη αγορά. Οι άνθρωποι που περιμένουν στην ουρά πλέον είναι στην πλειοψηφία τους έμποροι, οι οποίοι αγοράζουν τα προϊόντα και στη συνέχεια τα μεταπωλούν 300-400 δολάρια ακριβότερα. 

Στη Νότια Κορέα υπάρχει μια τεράστια αγορά πολυτελών προϊόντων με τήσιο τζίρο 12.5 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Aν και ο οίκος δεν έχει δώσει κάποια επίσημη εξήγηση σχετικά με τη νέα αυτή πολιτική, πολλοί μιλούν για επενδυτικό τρικ σαν αυτά που εφαρμόζονται στην τέχνη, το οποίο θα αυξήσει τους συλλέκτες και άρα τις τιμές των ειδών.

 

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.