ΣΤΙΛ FASHION NEWS

O Giorgio Armani ακυρώνει τα fashion shows του Ιανουαρίου λόγω της έξαρσης του Covid-19


Μάρθα Κουμπάνη

5 Ιανουαρίου 2022

O Giorgio Armani ακυρώνει τα fashion shows του Ιανουαρίου λόγω της έξαρσης του Covid-19
O Giorgio Armani δεν το ρισκάρει

O Giorgio Armani να ακυρώσει τόσο το Emporio Armani και Giorgio Armani Μen’s fall 2022 shows αντίστοιχα, τα οποία είχαν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν στο Μιλάνο στις 15 και 17 Ιανουαρίου, αντίστοιχα.

«Αυτή η απόφαση ελήφθη με μεγάλη λύπη και μετά από προβληματισμό μετά την επιδείνωση της επιδημιολογικής κατάστασης», σύμφωνα με δήλωση του οίκου μόδας με έδρα το Μιλάνο. Δεν υπάρχουν σχέδια για ψηφιακή παρουσίαση των συλλογών.

Ο Armani επέλεξε επίσης να ακυρώσει την επίδειξη υψηλής ραπτικής του, Privé, για την άνοιξη του 2022 που είχε προγραμματιστεί για αργότερα αυτό το μήνα στο Παρίσι. Η Haute Couture Week έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει από τις 24 έως τις 27 Ιανουαρίου στη γαλλική πρωτεύουσα.

«Όπως έχει εκφράσει ο σχεδιαστής σε πολλές περιπτώσεις, τα shows είναι σημαντικά και αναντικατάστατα, αλλά η υγεία και η ασφάλεια τόσο των εργαζομένων όσο και του κοινού πρέπει να είναι προτεραιότητα», συνεχίζει η δήλωση.


Παρά το υψηλό ποσοστό εμβολιασμών στην Ιταλία, η χώρα —όπως και πολλές άλλες παγκοσμίως— έχει δει μια έξαρση των κρουσμάτων COVID-19 από τα μέσα Δεκεμβρίου και κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, με περίπου 100.000 νέες καθημερινές μολύνσεις και νέα περιοριστικά μέτρα. Το Μιλάνο και η περιφέρειά του, η Λομβαρδία, έχουν πληγεί σοβαρά από τη νέα μετάλλαξη Omicron και πρόσφατα έχουν επιστρέψει στην «κίτρινη ζώνη», που σημαίνει επιστροφή στη χρήση μάσκας σε όλους τους δημόσιους χώρους, τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς. Στη Γαλλία, οι μολύνσεις βρίσκονται στο αποκορύφωμά τους με περισσότερα από 160.000 νέα κρούσματα καθημερινά.

Τον Φεβρουάριο του 2020, όταν το πρώτο κύμα του κορωνοϊού έπληξε την Ιταλία, ο Armani αποφάσισε να παρουσιάσει τη γυναικεία συλλογή για το φθινόπωρο, κεκλεισμένων των θυρών, σε ένα άδειο θέατρο, χωρίς Τύπο και αγοραστές, το οποίο προβλήθηκε στο armani.com και τα social media του οίκου.