ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η πρώτη ψηφιακή συλλογή της H&M έχει πρωταγωνίστρια τη Maisie Williams και είναι φανταστική. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.


Μάρθα Κουμπάνη

11 Ιανουαρίου 2022

Η πρώτη ψηφιακή συλλογή της H&M έχει πρωταγωνίστρια τη Maisie Williams και είναι φανταστική. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Η μόδα του 2022 κρύβει πολλές εκπλήξεις και αυτή είναι μόνο η αρχή.

Ανάμεσα στις τάσεις που πρόκειται να μας απασχολήσουν φέτος, τα ρούχα που δεν μπορείτε να αγγίξετε ή να τα κρύψετε στο πίσω μέρος της ντουλάπας σας φαίνονται να είναι τα πιο κυρίαρχα.

Πράγματι, η ψηφιακή μόδα, δηλαδή τα ρούχα που είναι εξ ολοκλήρου εικονικά γίνονται το trend du jour στον κόσμο της μόδας, με την H&M να είναι η τελευταία από μια μακρά σειρά fashion brands που ανακοινώνει μια εικονική συλλογή.

Μαζί της η ηθοποιός και οπαδός της βιωσιμότητας Maisie Williams, η οποία γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας. Το brand για τη δημιουργία της εξ' ολοκλήρου ψηφιακής συλλογής ένωσε τις δυνάμεις του με την Dress-X. Προκειμένου να έχει την ευκαιρία εισέλθει στον κόσμο της ψηφιακής μόδας, η H&M, έχει ξεκινήσει έναν διαγωνισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο ζητά από τους συμμετέχοντες να σκεφτούν ένα fun όνομα για τα ψηφιακά looks. Οι τρεις νικητές του διαγωνισμού θα μπορούν να επεξεργαστούν τα ψηφιακά ρούχα της H&M σε ψηφιακές εικόνες του εαυτού τους. Όλες οι (εικονικές) κοινωνικές επιπτώσεις, χωρίς πραγματικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Η Dress-X έχει προβλέψει ότι αν αντικαταστήσουμε το 1% της φυσικής ένδυσης με ψηφιακά ρούχα, το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα της βιομηχανίας της μόδας θα μειωθεί κατά 35 εκατομμύρια τόνους, που είναι ίσο με τις συνολικές εκπομπές άνθρακα που παρήγαγε η Δανία το 2017.

Ενώ το Dress-X είναι o ηγέτης στον τομέα της virtual fashion, υπάρχουν και τα Carlings και The Fabricant, ψηφιακοί δημιουργοί που αξίζει να θυμάστε.

Η ψηφιακή μόδα είναι ένα trend το οποίο γνωρίζει όλο και περισσότερη δημοτικότητα. Χαρακτηριστικά, τον Μάρτιο του 2021, η Gucci παρουσίασε το πρώτο της ζευγάρι virtual trainers σε συνεργασία με την εταιρεία AR Wanna, το οποίο κοστίζει μόλις £8. Την ίδια στιγμή, η διαδραστική εφαρμογή styling Drest, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ψηφιακές εκδοχές της κάθε νέας luxury συλλογής ανάμεσα από 200 κορυφαία labels (Gucci, Prada, Loewe και Stella McCartney), έχει συγκεντρώσει χιλιάδες εγγεγραμένους χρήστες από τότε που κυκλοφόρησε το 2019.

Καλώς ήρθατε στη μόδα του 2022.