ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Το μεγάλο rebranding της Hugo Boss: To νέο λογότυπο, η τεράστια καμπάνια και το show στο Dubai


Μάρθα Κουμπάνη

11 Φεβρουαρίου 2022

Το μεγάλο rebranding της Hugo Boss: To νέο λογότυπο, η τεράστια καμπάνια και το show στο Dubai
Ο γερμανικός οίκος αλλάζει εντελώς την στρατηγική του και επανασυστήνεται με νέο λογότυπο, μια τεράστια star cast καμπάνια και ένα see-now-buy-now show στο Dubai.

Δεν θα μας φαινόταν περίεργο αν μας λέγατε ότι τις τελευταίες ημέρες βλέπετε παντού στο feed σας διάσημους stars, μοντέλα, καλλιτέχνες και influencers να φορούν ένα μάυρο hoodie με την λέξη Boss με μεγάλα λευκά γράμματα.

Ο λόγος είναι πως νέα ημέρα ξημερώνει για τον οίκο Hugo Boss. Ο γερμανικός οίκος αλλάζει εντελώς την στρατηγική του και επανασυστήνεται με νέο λογότυπο, μια τεράστια star cast καμπάνια και ένα see-now-buy-now show στο Dubai.

Ταυτόχρονα τα δύο brands που τον αποτελούν, στα πλαίσια του rebrand θα απευθύνονται σε διαφορετικής ηλικιακής ομάδας κοινό.

Το Boss στοχεύει τώρα σταθερά τους millennials, ηλικίας 25-40 ετών, ενώ ο Hugo στοχεύει τη Gen Z, ηλικίας κάτω των 25 ετών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Daniel Grieder, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του τον Ιούνιο του 2021 μετά από περισσότερα από 20 χρόνια στην Tommy Hilfiger, σχεδιάζει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της εταιρείας στα 4 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. «Πριν από δέκα έως 15 χρόνια, η Hugo Boss ήταν το βόρειο αστέρι για πολλές μάρκες. με τέλεια τοποθέτηση και ισχυρή συνάφεια», λέει. «Τα τελευταία έξι χρόνια, η Hugo Boss διατήρησε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της, αλλά έχασε σημαντικά τη σημασία της στη βιομηχανία της μόδας. Η κληρονομιά είναι υπέροχη και συνειδητοποίησα ότι οι δυνατότητες αυτής της μάρκας είναι τεράστιες — αλλά πρέπει να τις επαναπροσδιορίσουμε».

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 51 τοις εκατό από έτος σε έτος, καθώς τα καταστήματα άνοιξαν ξανά μετά το lockdown. Σε μια προκαταρκτική έκδοση, η Boss ανέφερε πωλήσεις 2,79 δισεκατομμυρίων ευρώ για ολόκληρο το έτος 2021, 43 τοις εκατό αυξημένες σε σχέση με το 2020.

#BeYourOwnBOSS

Εκτός από το ανανεωμένο -πιο νεανικό και φρέσκο λογότυπο, με τα στρογγυλεμένα γράμματα- λογότυπο, η καμπάνια #BeYourOwnBOSS ήρθε για να ταράξε τα νερά της μόδας με την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022. Παράλληλα, η BOSS συνεργάζεται με τον superstar του TikTok, Khaby Lame, με τον οποίο σχεδιάζει δύο capsule συλλογές.

Την εντυπωσιακή καμπάνια φωτογράφισε Mikael Jansson σε διάφορα φωτογραφικά σετ σε όλο τον κόσμο. Στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια συμμετέχουν τα top model Kendall Jenner, Hailey Bieber και Joan Smalls, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός rapper Future, ο διεθνής TikTok star Khaby Lame, ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho, ο Βρετανός επαγγελματίας boxer Anthony Joshua, ο Ιταλός πρωταθλητής στο τένις Matteo Berrettini και η Γερμανίδα δρομέας Alica Schmidt.

Ακολούθησαν μια σειρά από podcasts και backstage εικόνες, ενώ εξέχουσες προσωπικότητες της βιομηχανίας μοιράστηκαν προσωπικές τους BOSS stories φορώντας το signature BOSS hoodie στο Instagram, Weibo, Red και WeChat.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το καταπληκτικό all-star cast για την BOSS. Τα ταλέντα και οι προσωπικότητες της καμπάνιας ενσαρκώνουν απόλυτα αυτό που αντιπροσωπεύει ένα αφεντικό σήμερα. Η εμβάθυνση στις πιο προσωπικές, συναισθηματικές και στοχαστικές πτυχές του να είσαι αφεντικό στον σημερινό κόσμο μας βοηθά να συνδεθούμε με πιο συγκεκριμένο και απτό τρόπο με τους millennials», εξηγεί ο Daniel Grieder.

Το show στο Dubai

Την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου o oίκος γιόρτασε στο Dubai με εκλεκτούς καλεσμένους, στενούς φίλους, συνεργάτες και ambassadors του brand.

To show πραγματοποιήθηκε στα μέσα της ερήμου, με τους καλεσμένους να μοιράζονται εικόνες από την μαγευτική δύση του ήλιου και το το λανσάρισμα της συλλογής.

TAGS