AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η Gigi Hadid λανσάρει το νέο της knitwear label, Guest In Residence


Μάρθα Κουμπάνη

7 Σεπτεμβρίου 2022

Η Gigi Hadid λανσάρει το νέο της knitwear label, Guest In Residence
Όλα όσα γνωρίζουμε για το brand πλεκτών της Gigi Hadid

To 27χρονο μοντέλο Gigi Hadid μπορεί τώρα να προσθέσει τον τίτλο fashion director του δικού της fashion label στο βιογραφικό της, με την πρώτη της σειρά ρούχων Guest In Residence. H σειρά η οποία κάνει σήμερα το ντεμπούτο της στην αγορά περιλαμβάνει μια σειρά από items -hoodies και sweats, polo shirts, beanies και κάλτσες- από 100% κασμίρ σε πολλές διαφορετικές και κομψές αποχρώσεις.

Μέσα από αυτό το νέο της εγχείρημα η Gigi ελπίζει να επαναφέρει το υλικό με κομμάτια που είναι μοντέρνα, διασκεδαστικά και σχετικά προσιτά σε σύγκριση με τις επιλογές που προτείνουν τα άλλα luxury brands.

Για να υλοποιήσει το όραμα της Hadid, το Guest In Residence δημιούργησε μια ομάδα που περιελάμβανε έναν επικεφαλής σχεδιαστή που προσλήφθηκε από το The Row, τον Sijeo Kim. Η fashion editor Gabriella Karefa Johnson βοηθά στο styling και η Julia Wagner βρίσκεται στην καλλιτεχνική διεύθυνση.

«Θα ήθελα πολύ οι άνθρωποι να κάνουν οικονομία για ένα κομμάτι, να το έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, να το λατρεύουν», είπε η Hadid. Η μόνιμη σειρά θα ανανεώνεται με νέες αποχρώσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και πρόκειται να πωλείται παράλληλα με μικρότερες, εποχιακές capsule συλλογές «funky κασμίρ».

Instagram @guestinresidence

Το brand σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει limited edition συλλογές σε ψηλότερες τιμές, σε συνεργασία με άλλα brands ή καλλιτέχνες.

Το Guest in Residence έρχεται να προτείνει κάτι για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή προσωπικού στιλ, είπε η Hadid. Αυτή η φιλοδοξία υπογραμμίζεται μέσα από την πρώτη καμπάνια που περιλαμβάνει 100 πορτρέτα με τίτλο «The Yearbook», που φωτογράφισε ο Pablo Di Prima. Τα μοντέλα, ένα μείγμα προσώπων από το street casting και τον κύκλο της Hadid, είναι ηλικίας από ένος έως 100 ετών.

Instagram @guestinresidence

Εκτός από την κυκλοφορία του e-shop το brand σχεδιάζει να σηματοδοτήσει το λανσάρισμά της με ένα pop-up store διάρκειας μιας εβδομάδας στo SoHo της Νέας Υόρκης, που θα ανοίξει την Κυριακή κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Η δημοτικότητα του κασμίρ έχει εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια, χάρη σε μια σειρά από σύγχρονα labels όπως το Theory, αλλά και fast fashion όπως το Uniqlo.

Instagram @guestinresidence

«Αυτός ήταν ένας χώρος όπου μπορούσα να πάρω ένα υλικό που θεωρώ ότι έχει πολλές βιώσιμες ιδιότητες - από την άποψη του ότι είναι φυσικό, κάτι που αν το φροντίσεις μπορεί να διαρκέσει πολύ», είπε και «να το κάνω περισσότερο επίκαιρο και προσβάσιμο στο νεανικό και παγκόσμιο κοινό».