Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο συνεργάζονται για πρώτη φορά σε καμπάνια μόδας για τον οίκο Moncler
ΑΝΘΙΑ ΦΙΛΙΠΠΗ
15 Οκτωβρίου 2025
Με τίτλο «Warmer Together», η νέα παγκόσμια καμπάνια του οίκου Moncler φέρνει στο ίδιο κάδρο δύο από τα πιο εμβληματικά ονόματα του σινεμά, τον Αλ Πατσίνο και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, σε μια... ιστορική πρώτη κοινή τους εμφάνιση για χάρη καμπάνιας μόδας.
Η ζεστασιά ως συναίσθημα στη νέα καμπάνια του οίκου Moncler
Για τον Remo Ruffini, πρόεδρο και CEO της Moncler, ο χειμώνας και τα ζεστά puffer jackets είναι μόνο η αρχή. «Για δεκαετίες, η Moncler συνδέεται με τον χειμώνα και τα puffer jackets, αλλά πάντα πίστευα πως υπάρχει κάτι βαθύτερο. Ο οίκος Moncler έχει να κάνει με την αγάπη και την αίσθηση του ανήκειν», δήλωσε.
«Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει τα πάντα για εμάς εδώ και πάνω από 70 χρόνια» συνέχισε, και, αυτό ακριβώς αναδεικνύεται μέσα από τη νέα καμπάνια. Πρόκειται για ένα αφήγημα για τη φιλία, την αγάπη και την ανθρώπινη επαφή, με πρωταγωνιστές δύο φίλους που ενσαρκώνουν όλες αυτές τις έννοιες με τον πιο αυθεντικό τρόπο.
Με τη φωτογραφική υπογραφή του Platon, η καμπάνια επικεντρώνεται σε μια απλή αλλά ισχυρή ιδέα, το ότι δηλαδή η «ζεστασιά» δεν έρχεται μόνο από το τι φοράμε, αλλά πηγάζει από τις στιγμές που μοιραζόμαστε, τις κουβέντες αλλά και τις σιωπές μας.
Όπως άλλωστε αναφέρει και το brand «Η ζεστασιά γεννιέται στις βόλτες και στις συζητήσεις, στο να τραβήξεις μια καρέκλα και να κάτσεις δίπλα στον άλλον. Η αληθινή ζεστασιά ζει στις στιγμές που μοιραζόμαστε».
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.
Διαβάζονται Τώρα
- Παναγία των Παρισίων: Τελέστηκε ο πρώτος γάμος μετά από 30 χρόνια - Ήταν του ξυλουργού που βοήθησε στην αποκατάσταση από τη φωτιά του 2019
- Ισχυρή κρέμα lifting: 5+1 προϊόντα για να δείχνεις 10 χρόνια νεότερη
- Η Σίντνεϊ Σουίνι εθεάθη στο αυτοκίνητο του πρώην της, Τζόναθαν Νταβίνο - Ο τσακωμός τους έξω από το σπίτι της