Στον κόσμο της μόδας έχουμε δει πάμπολλα από δαύτα και πλέον θα λέγαμε ότι κάθε designer που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να κάνει και μια κίνηση που θα τον διαχωρίσει από τους υπόλοιπους. Για φέτος, αυτός ο λαχνός έπεσε στο αγαπημένο Ιταλικό δίδυμο Dolce&Gabbana, οι οποίοι από το προηγούμενο καλοκαίρι κιόλας είχαν δείξει μια αλλαγή στην πορεία πλεύσης τους.
Με στόχο να χτυπήσουν κατευθείαν στο target group που θεωρείται η νέα γενιά, οι λεγόμενοι millennials, επιστράτευσαν μια ομάδα από ονόματα για την Spring/Summer 2017καμπάνια τους, τα οποία ναι μεν μας λένε κάτι, εξ όψεως όμως δεν μας θυμίζουν τίποτα. Ή μήπως μας θυμίζουν;
Ενδεικτικά, μιλάμε για παιδιά όπως ο Presley Gerber (γιος της Cindy Crawford) και Rafferty Law (παιδί του αγαπημένου Jude Law), οι οποίοι έχουν ήδη απασχολήσει τα media τις προηγούμενες σεζόν, ποτέ όμως δεν τους είχαμε δει σε ένα τόσο εμβληματικό catwalk. Η λίστα συνεχίζεται με πολλά ονόματα, όπως το μοντέλο Lucky Blue Smith, ο Chase Hill (ναι, αδερφός της Taylor), η Sofia Richie (την μάθαμε από τη σχέση της με τον Justin Bieber) και πολλά πολλά ακόμη.
Το show ακολούθησε φυσικά και ένα πανδαιμόνιο στα social media, αφού αυτά ήταν και η βασική έμπνευση του όλου concept. Με τα hashtags #DGMillennials και #DGPrinces, η πασαρέλα για την αντρική συλλογή της σεζόν F/W ’17/18 κατάφερε γρήγορα να γίνει viral, αφήνοντας ανάμεικτα συναισθήματα.
Διότι η έλλειψη «κανονικών» μοντέλων προκειμένου να αναδειχτούν όλα τα νέα παιδιά που μάθαμε είτε μέσα από τα social media είτε χάρη σους διάσημους γονείς τους, δεν γίνεται να μην προκαλέσει αίσθηση. Καλή ή κακή, αυτό είναι στην κρίση του καθενός, αν και πολλά ήταν τα σχόλια των followers που φανέρωσαν ανοιχτά τη δυσαρέσκειά τους, λέγοντας πως δεν τους θεωρούν καν μοντέλα. Όπως και να 'χει, το αν ήταν μια επιτυχημένη κίνηση, αυτό θα φανεί από τη συνέχεια.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.