Prada S/S '21: H πολυαναμενόμενη συλλογή των Miuccia Prada και Raf Simons είναι γεγονός

Μάρθα Κουμπάνη
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Μήνες μετά την ανακοίνωση του οίκου Prada ότι ο Raf Simons αναλαμβάνει την καλλιτεχνική διεύθυνση σε συνεργασία με τη Miuccia Prada για τις γυναικείες συλλογές, η πρώτη τους κοινή συλλογή είναι γεγονός. Simons και Prada πήραν την απόφαση να παρουσιάσουν ψηφιακά τη συλλογή τους στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και το αποτέλεσμα ήταν ένα καλαίσθητο βίντεο γυρισμένο μέσα σ' ένα πλατό τηλεόρασης με έντονο κίτρινο φόντο, με τα μοντέλα να διαδέχονται το ένα το άλλο σαν να περπατούν σε πασαρέλα.

Την ολοκλήρωση της παρουσίασης της πολυαναμενόμενης συλλογής διαδέχτηκε μια κουβέντα με τους σχεδιαστές, με ερωτήματα που είχε υποβάλλει το κοινό συμπληρώνοντας μια φόρμα στο website της Prada. Εκεί, η Miuccia Prada άνοιξε την συζήτηση: "Είναι μια περίεργη κατάσταση. Είναι το πρώτο μου show με τον Raf Simons και αντί να το γιορτάζουμε με τους φίλους μας στη βιομηχανία και την fashion κοινότητα, είμαστε εδώ μόνοι μας. Αλλά αυτό που πραγματικά μας ενθουσιάζει είναι ότι δεν είμαστε καθόλου μόνοι μας, για την ακρίβεια είμαστε με πολύ περισσότερο κόσμο, κι αυτό τουλάχιστον για μένα είναι καινούργιο".

Στη συνέχεια, η σχεδιάστρια μίλησε για εκείνα τα στοιχεία που κάνουν αυτή την συλλογή τόσο ιδιαίτερη: "Το ένα είναι η σημασία της τεχνολογίας, στην οποία εγώ τουλάχιστον δεν έδινα σημασία ως τώρα, αλλά με το lockdown κατάλαβα πόση επίδραση έχει πάνω μας. Πολλές φορές η τεχνολογία λειτουργεί ως μία επέκταση του εαυτού μας, και τη σχέση αυτή ανάμεσα στην τεχνολογία και τη γυναίκα θέλαμε να εξετάσουμε. 

Το δεύτερο είναι ότι μ' αυτόν τον τρόπο έχουμε την ευκαιρία πραγματικά να δείξουμε ρούχα. Δεν βλέπουμε τα αληθινά μοντέλα, τους ανθρώπους, το κοινό, αλλά ένα μικρό φιλμ σου δίνει την ευκαιρία να εστιάσεις στα ρούχα, να προσέξεις τα ρούχα και να τα απολαύσεις καλύτερα, κι αυτό ήταν ζητούμενο και για μένα και για τον Raf. 

Και τέλος, θελήσαμε να υπογραμμίσουμε τη σημασία του sustainability και του inclusivity, που θα πρέπει να μας απασχολήσει όλους, τις εταιρείες, κάθε άνθρωπο ξεχωριστά και θα πρέπει να προσπαθήσουμε σιγά- σιγά να γίνουμε καλύτεροι". 

Το λογότυπο του οίκου βρισκόταν σχεδόν σε κάθε look στο ψηφιακό runway. Tο τριγωνικό logo που έχουμε συνηθίσει στις τσάντες του οίκου, ήταν παντού. Μονοχρωματικά σύνολα με cozy πανωφόρια και θηλυκά τακούνια, άνοιξαν το show. 

Tα μοντέλα κρατούσαν τα oversized πανωφόρια κλειστά στο στήθος. Όσο για τα φορέματα ήταν μεταξωτά και αμάνικα με διακριτικά graphic prints signature του Simons.

Δείτε τα looks: