UPDATE

Η Βικτόρια Μπέκαμ λανσάρει σειρά αρωμάτων και την αφιερώνει στον Ντέιβιντ - Η μεγάλη επιτυχία του brand της


Τόνια Τζάφερη

26 Σεπτεμβρίου 2023

Η Βικτόρια Μπέκαμ λανσάρει σειρά αρωμάτων και την αφιερώνει στον Ντέιβιντ - Η μεγάλη επιτυχία του brand της
@victoriabeckhambeauty / instagram
Τα νέα αρώματα της Βικτόρια Μπέκαμ θα είναι διαθέσιμα από τις 29 Σεπτεμβρίου

Τι και αν έχουν περάσει δεκαετίες ολόκληρες μαζί, ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν σταματά να αποτελεί έμπνευση για την Βικτόρια. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε πως ισχύει και αντίστροφα. Αυτή τη φορά η Βικτόρια Μπέκαμ βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο χάρη στην επιτυχία του brand της, αλλά και στη νέα σειρά αρωμάτων που θα κυκλοφορήσουν σε λίγες ημέρες.

Πριν λίγες ώρες κυκλοφόρησε και η καμπάνια των νέων προϊόντων, με την Βικτόρια να πρωταγωνιστεί σε ένα από τα πιο σέξι κλιπ της καριέρας της.


Με σέξι και αισθησιακή διάθεση λοιπόν, αφήνεται στον φακό του φωτογράφου και κάνει γνωστή την είδηση για τα νέα αρώματα του ομώνυμου brand της, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τον έρωτα. Και συγκεκριμένα από τον έρωτα της με τον Ντέιβιντ (κάτι το οποίο δεν μας κάνει καθόλου εντύπωση).

Τα αρώματα θα είναι διαθέσιμα από τις 29 Σεπτεμβρίου και ένα από αυτά φέρει και το όνομα του «Portofino '97», ενώ ήδη γνωρίζουμε πως η συγκεκριμένη περιοχή της Ιταλίας είναι αγαπημένη του ζευγαριού και την είχαν επισκεφθεί το 1997, σχεδόν έναν χρόνο πριν γεννηθεί ο πρώτος τους γιος.

Όπως αναφέρουν τα ξένα δημοσιεύματα, τα τρία αρώματα, που περιλαμβάνονται στη σειρά, επιτρέπουν στους θαυμαστές να μυρίσουν μερικές από τις πιο προσωπικές αναμνήσεις της Βικτόρια με τον Ντέιβιντ, με το brand να αποκαλύπτει στην DailyMail.com ότι κάθε άρωμα «αποτυπώνει τις δικές της αναμνήσεις από εμπειρίες και ατμόσφαιρες».


Σχετικά με τη φωτογράφηση της καμπάνιας, η Βικτόρια πόζαρε για τρεις ξεχωριστές φωτογραφίες, καθεμία από τις οποίες έχει σκοπό να ζωντανέψει τις αναμνήσεις που αποτυπώνονται στο ίδιο το άρωμα.

Η μεγάλη επιτυχία του brand ομορφιάς της Βικτόρια Μπέκαμ

Την ίδια στιγμή το Business of Fashion κάνει λόγο για την μεγάλη επιτυχία του «Victoria Beckham Beauty», τονίζοντας πως ο τομέας της ομορφιάς είναι ο πιο επικερδής για το brand της Βικτόρια, το οποίο έχει και συλλογές ρούχων. Σχεδόν ένα χρόνο μετά τη κυκλοφορία της beauty συλλογής της, η Βικτόρια είχε κέρδη 58 εκατομμύρια δολάρια, μόνο από την σειρά ομορφιάς. Ενώ ολόκληρο το brand της, είχε κέρδη τα οποία έφτασαν τα 71 εκατομμύρια.