UPDATE

The Watcher: Η φωνή της λογικής, η «ντροπή» της Μάνης, η ξινή φιλοσοφία του Μποτρίνι, η επιστροφή στο μέλλον και η κοινή γνώμη  


Χριστίνα Κατσαντώνη

22 Μαρτίου 2024

The Watcher: Η φωνή της λογικής, η «ντροπή» της Μάνης, η ξινή φιλοσοφία του Μποτρίνι, η επιστροφή στο μέλλον και η κοινή γνώμη  
Η Χριστίνα Κατσαντώνη ανοίγει τηλεόραση, περιοδικά, sites, το τρίτο μάτι της και παρουσιάζει κάθε Παρασκευή τις ειδήσεις που ξεχώρισε μέσα στην εβδομάδα που πέρασε -πάντα με τον δικό της, μοναδικό τρόπο

* Προσφάτως, ο Γιώργος Τσαλίκης αποθεώθηκε στα social media, διότι άρθρωσε τη φωνή της λογικής σε μια τηλεόραση που επιμένει να σφυρίζει αδιάφορα μπροστά στο αυτονόητο. Ως καλεσμένος στο “Στούντιο 4” της ΕΡΤ, ο τραγουδιστής εξέφρασε την απορία του για το γεγονός ότι για τα πάντα καλούνται οι πάντες όχι μόνο να εκφράσουν άποψη, αλλά και να σχολιάσουν τις απόψεις που κατέθεσαν οι προηγούμενοι. “Μου τη δίνει και νευριάζω όταν ρωτάτε τον Οικονομόπουλο για το ποια είναι η άποψή του για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Τι τον ρωτάς ρε φίλε; Τον αγαπώ τον Νίκο, είναι φίλος μου, αλλά γιατί να μας πει; Ή γιατί να ρωτήσεις εμένα αν συμφωνώ; Για ποιο λόγο με ρωτάς; Σε τι θα βοηθήσει αυτό τον κόσμο;”. (Πες τα τα τα -για να είμαστε και στο ρυθμό των ημερών...)

* Στον απόηχο των δηλώσεων του Τσαλίκη, με τις οποίες ταυτίστηκε μεγάλο μέρος του κοινού και στα social media, εξελίσσεται ένα νέο μεγάλο δίλημμα, με θέμα το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι για τη Eurovision, στο οποίο όλοι, σχετικοί και κυρίως άσχετοι, καλούνται να πάρουν θέση. Χαρακτηριστικό είναι ότι τη γνώμη της για το “Ζάρι” κλήθηκε να καταθέσει και η πάντα γλυκομίλητη Μέγκι Ντρίο, η οποία με την εμπειρία και την μελετημένη ματιά που τη χαρακτηρίζει, όχι μόνο έκρινε ότι το τραγούδι “δεν κάνει για Eurovision”, αλλά και προέβλεψε ότι “θα πάει άπατο”. Κι ύστερα, μια εκπομπή πήρε συνέντευξη της Έφης Θώδη, για να προβάλλει τη δήλωση ότι “το τραγούδι είναι γατοξέρασμα”. Διότι όπως ξαφνικά η γνώμη της Μέγκι Ντρίο έχει αποκτήσει βαρύτητα και σημασία, έτσι και η υβριστική προσβολή της δουλειάς πολλών ανθρώπων συνιστά “είδηση” και μεταφέρεται ως ρεπορτάζ από εκπομπές, που προφανώς δεν έχουν άλλους τρόπους να γεμίσουν τον χρόνο τους. Κι εδώ προκύπτει μια πρόταση, που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έγραφα: μήπως να καλούσαν τον Τσαλίκη;

* Οκ, έχω αποδεχτεί ότι το γεγονός πως κάποιοι ταυτιστήκαμε με τον Τσαλίκη θα μας ακολουθεί για πάντα... Δεν μπορώ όμως να χωνέψω ότι κάποτε θα διηγούμαστε στα εγγόνια μας ότι όχι μόνο ότι ζήσαμε να δούμε σε ρόλο σχολιαστή της επικαιρότητας τη Μέγκι Ντρίο, αλλά και ότι υπήρξε μια εποχή που κανάλια και social media κρέμονταν από τη νέα μύτη της Τούνη -και τη σύγκρισή της με την παλιά…

* Τι κι αν η τηλεθέαση δεν έχει σταθεί ιδιαίτερα γενναιόδωρη με τα ριάλιτι της τηλεοπτικής σεζόν, που κινήθηκαν από πολύ χαμηλά (“Fame Story”, μέχρι πολύ μέτρια (“Φάρμα”), μέτρια προς καλά με σκαμπανεβάσματα (“Survivor”) και καλά για τον φετινό σκληρό ανταγωνισμό (“Master Chef”). Τη συνταγή των ριάλιτι φαίνεται πως επιλέγει το Open και για το μέλλον του, επιστρατεύοντας ξανά το λησμονημένο “Tv Stars παρουσιάστε”, που είχε προβληθεί στον Alpha το 2007. Φαβορί για τη θέση της παρουσιάστριας θεωρείται η Σοφία Αλιμπέρτη, ενώ ειδικός ρόλος προορίζεται για την αξιοποίηση του ειρηνοποιού πνεύματος του Ανδρέα Μικρούτσικου. Φαίνεται πως για άλλη μια φορά, την εποχή της ψηφιακής πλατφόρμας και των πολλαπλών επιλογών, στην Ελλάδα το τηλεοπτικό παρελθόν παραμένει οδηγός για το τηλεοπτικό μέλλον…

* Οι δολοπλοκίες, οι ίντριγκες και οι αδίστακτοι φόνοι που έχει κάνει η Κατερίνα Λέχου ως “Δαμιανή” στη “Μάγισσα”, την έχουν φέρει αντιμέτωπη με τα επικριτικά σχόλια των φαν που δηλώνουν έξαλλοι μαζί της και στα social, αλλά και όσοι -όπως είπε- της μιλάνε στο δρόμο, στο σούπερ μάρκετ, στο κομμωτήριο. Κι όσο πιο πολύ την “αντιπαθούμε”, καθώς ο ρόλος της έχει εξελιχθεί στη “ντροπή της Μάνης”, τόσο περισσότερο φυσικά την παραδεχόμαστε.

* Οι ξεχασμένοι παίκτες των παλιών “Survivor” δεν ανακυκλώνονται μόνο στα μουσικά σόου του Νίκου Κοκλώνη, αλλά σε σχεδόν όλες τις εκπομπές του ΣΚΑΪ πλην των ειδήσεων. Προσφάτως στο “Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου”, εμφανίστηκε ο Τάκης -Αίγιο!- Καραγκούνιας, χωρίς ωστόσο αυτό να επηρεάσει την τηλεθέαση μιας εκπομπής, που εξελίσσεται ως εξής: ένας μαγειρεύει, ένας άλλος ουρλιάζει, ο Σεφερλής κάνει αστεία, κάθε τόσο τα παρατάνε όλα και χορεύουν με τρελό κέφι, κι όταν σταματούν οι χοροί και τα αστεία, βγαίνει ο Μποτρίνι και λέει ξινές φιλοσοφίες και γλαφυρές κακίες, πριν αποχωρήσει αηδιασμένος. Ο τηλεθεατής γιατί να μείνει;

* Για άλλη μια φορά, οι απόψεις του δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ, Άρη Πορτοσάλτε σχετικά με την υπόθεση των Τεμπών, έδωσαν τροφή για έντονο σχολιασμό. Δεν είναι μόνο γιατί χαρακτήρισε τη συλλογή υπογραφών που έχει κατατεθεί από τη μητέρα θύματος, Μαρία Καρυστιανού “γελοιότητες” και “μπαρούφα” (στην οποία έχουν ήδη συμμετάσχει πάνω από 1,3 εκατ. άνθρωποι). Παράλληλα, όχι μόνο έκρινε και κατέκρινε, αλλά έβγαλε και επιστημονική διάγνωση για την κοινή γνώμη, στην οποία -όπως είπε- “υπάρχει μια ψύχωση”. Άρα μας βρίσκει “ασθενείς”; (Είναι σοβαρό “γιατρέ”;) Το θέμα εδώ δεν είναι η ουσία της άποψης, αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τις απόψεις του. Το ερώτημα είναι: ως δημοσιογράφος πού απευθύνεται, αν όχι σε μία κοινή γνώμη, την οποία έχει εκ των προτέρων τόσο έντονα κι αυθαίρετα υποτιμήσει, που ουσιαστικά κρίνει ανίκανη να τον ακούσει;

* Αυτά για σήμερα, καλό τριήμερο, χρόνια πολλά σε όλους και τα φιλιά μας στον υπερ-γοητευτικό επικρατέστερο για το ρόλο του Τζέιμς Μποντ, Άαρον Τέιλορ Τζόνσον. Η κοινή γνώμη είναι μαζί του...