Πώς η άνοδος των τιμών των τροφίμων άλλαξε τελείως την καταναλωτική συμπεριφορά
JTeam
16 Φεβρουαρίου 2025

Έξι στα δέκα ελληνικά νοικοκυριά δηλώνουν ότι το εισόδημά τους από μισθούς ή συντάξεις δεν φτάνει να καλύψει τις ανάγκες τους για όλο το μήνα παρά μόνο για 19 ημέρες κατά μέσο όρο
Ένα εντελώς νέο προφίλ αγορών έχουν υιοθετήσει οι καταναλωτές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν την οικονομική στενότητα στην οποία έχουν περιέλθει μετά από αρκετά μεγάλο διάστημα πληθωριστικών πιέσεων κι ενώ τα τρόφιμα βρέθηκαν για μήνες ολόκληρους στο επίκεντρο του κύματος ανατιμήσεων.
Μπροστά, δε, σε αυτό το εξαιρετικά ρευστό περιβάλλον, το καταναλωτικό κοινό επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά, αναπροσαρμόζοντας τις ανάγκες του και κατ’ επέκταση και τις δαπάνες του, κάτι που έγινε γρήγορα αντιληπτό και στον τρόπο που ψωνίζει ο καταναλωτής μέσα στο σούπερ μάρκετ.
Διάβασε περισσότερα στο insider.gr