Πώς η άνοδος των τιμών των τροφίμων άλλαξε τελείως την καταναλωτική συμπεριφορά
JTeam
16 Φεβρουαρίου 2025

Ένα εντελώς νέο προφίλ αγορών έχουν υιοθετήσει οι καταναλωτές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν την οικονομική στενότητα στην οποία έχουν περιέλθει μετά από αρκετά μεγάλο διάστημα πληθωριστικών πιέσεων κι ενώ τα τρόφιμα βρέθηκαν για μήνες ολόκληρους στο επίκεντρο του κύματος ανατιμήσεων.
Μπροστά, δε, σε αυτό το εξαιρετικά ρευστό περιβάλλον, το καταναλωτικό κοινό επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά, αναπροσαρμόζοντας τις ανάγκες του και κατ’ επέκταση και τις δαπάνες του, κάτι που έγινε γρήγορα αντιληπτό και στον τρόπο που ψωνίζει ο καταναλωτής μέσα στο σούπερ μάρκετ.
Διάβασε περισσότερα στο insider.gr
Αληθινές ιστορίες, βαθιά θέματα, καθημερινή έμπνευση. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.
Διαβάζονται Τώρα
- Ένας επίπονος κύκλος ολοκληρώνεται γι’ αυτά τα 3 ζώδια μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου
- Είσαι single; 5 λόγοι που πρέπει να χαίρεσαι γι’ αυτό, σύμφωνα με την επιστήμη
- Η Ιαπωνία δεν σταματά να μας εκπλήσσει: Δημιούργησε χώρους κλάματος, όπου άνδρες βλέπουν ταινίες μαζί σου και σκουπίζουν ακόμα και τα δάκρυά σου