
Για δεκαετίες, η Formula 1 ήταν ένα κατεξοχήν ανδροκρατούμενο πεδίο, τόσο στις κερκίδες όσο και στο paddock. Οι αριθμοί, όμως, δείχνουν ότι αυτή η εικόνα αλλάζει. Το 2019, οι γυναίκες αποτελούσαν περίπου το 20% του κοινού της F1. Σήμερα, σύμφωνα με τον CEO Σρέφανο Ντομενικάλι και ανεξάρτητες έρευνες, το ποσοστό αυτό έχει φτάσει στο 40–42%, ενώ πάνω από το 75% των νέων fans του αθλήματος είναι γυναίκες.
Αυτή η αλλαγή δεν είναι τυχαία. Προϊόν συνδυασμού ψηφιακής εξωστρέφειας, νέου περιεχομένου και προσώπων–πρεσβευτών, η F1 κερδίζει ένα κοινό που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε μικρή παρουσία στις κερκίδες και στις τηλεθεάσεις.
Διάβασε τη συνέχεια στο gmotion.gr
Αληθινές ιστορίες, βαθιά θέματα, καθημερινή έμπνευση. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.