LIFE NOW

Οι συχνότερες αιτίες παραπόνων καταναλωτών στις τηλεπικοινωνίες και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες


JTeam

26 Νοεμβρίου 2025

Οι συχνότερες αιτίες παραπόνων καταναλωτών στις τηλεπικοινωνίες και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες
Shutterstock
Το 2024 ήταν μια χρονιά που οι Έλληνες χρήστες «σήκωσαν το ακουστικό», αλλά αραιότερα από ότι το 2023, για να παραπονεθούν για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες που λαμβάνουν.

Το παραπάνω προκύπτει από την έκθεση πεπραγμένων της ΕΕΤΤ, η οποία δημοσιεύτηκε χθες, και μεταξύ άλλων αναφέρει ότι οι συνολικές καταγγελίες και παράπονα για ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες, μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Καταγγελιών (ΕΡΜΗΣ), έφτασαν τις 8.599, κινούμενες σε χαμηλότερο επίπεδο έναντι της αμέσως προηγούμενης χρονιάς.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Insider.gr

Google News logo

Αληθινές ιστορίες, βαθιά θέματα, καθημερινή έμπνευση. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.