«Μοιράσου ένα φιλί»: Και αυτό το καλοκαίρι οι συσκευασίες της Coca-Cola φιλοξενούν τα πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα!
3 Αυγούστου 2015
Φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola μας προσκαλεί να δείξουμε την αγάπη μας με ένα φιλί στα αγαπημένα μας πρόσωπα, μέσα από την καμπάνια «Μοιράσου ένα φιλί». Για τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι, η μάρκα θα αποχωριστεί το διάσημο λογότυπό της, προκειμένου να φιλοξενήσει στις συσκευασίες της δημοφιλή γυναικεία και ανδρικά ονόματα, καθώς και προσωνύμια, προσκαλώντας μας να τις μοιραστούμε με τους αγαπημένους μας ανθρώπους, αφού πρώτα τους δώσουμε το πιο γλυκό μας φιλί! Το «Μοιράσου ένα φιλί» αποτελεί το επόμενο βήμα της καμπάνιας “Kiss Happiness”, η οποία γιορτάζει τα 100 χρόνια του γυάλινου μπουκαλιού της Coca-Cola αυτό το καλοκαίρι. Έτσι, λοιπόν, μετά τα διάσημα φιλιά που έχουν «δώσει» στην πιο αναγνωρίσιμη, ίσως, συσκευασία προϊόντος παγκοσμίως σταρ όπως η Marilyn Monroe, ο Elvis Presley, η Rita Ora, ο Aviici, αλλά και ο «δικός» μας Σάκης Ρουβάς, σειρά έχουν οι καταναλωτές, και τα φιλιά που θα μοιραστούν εκείνοι με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, απολαμβάνοντας μια παγωμένη Coca-Cola!
Σκοπός της καμπάνιας «Μοιράσου ένα φιλί» είναι να μας εμπνεύσει να μοιραστούμε στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπάμε ή – γιατί όχι; - με κάποιους ανθρώπους που θα θέλαμε να γνωρίσουμε καλύτερα! Αφορμή για αυτό, ο εορτασμός των 100 χρόνων του διάσημου μπουκαλιού της μάρκας. Το γυάλινο μπουκάλι-σύμβολο της Coca-Cola, αποτελεί το πιο «πολυφιλημένο» αντικείμενο παγκοσμίως, αφού έχει αγγίξει τα χείλη των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο πάνω από 1,5 τρισεκατομμύριο φορές από τη στιγμή που «γεννήθηκε». Και αφού φέτος συμπληρώνει έναν αιώνα ζωής, το γιορτάζει προσκαλώντας μας να έρθουμε πιο κοντά, και να αφεθούμε στη γλυκιά αίσθηση ενός φιλιού. Οι συσκευασίες με τα ονόματα - 81 γυναικεία, 66 ανδρικά, αλλά και 75 nicknames - αναμένεται να ενθουσιάσουν τους καταναλωτές για άλλο ένα καλοκαίρι, να προκαλέσουν συζητήσεις αλλά και να «πυροδοτήσουν», φυσικά, αμέτρητα φιλιά!
Η καμπάνια «Μοιράσου ένα φιλί» μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, έντυπη, digital και outdoor επικοινωνία, καθώς και ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων. Ξεχωριστή στιγμή του εορτασμού των 100 χρόνων του διάσημου μπουκαλιού, θα είναι η επίσκεψη του Coca-Cola Pop Up Store, ενός ειδικά διαμορφωμένου καταστήματος που ταξιδεύει σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Αφού έχει διανύσει αμέτρητα χιλιόμετρα, το pop up store θα βρεθεί στη χώρα μας μέσα στο επόμενο διάστημα, και για μια εβδομάδα περίπου θα δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να αποκτήσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα, να τυπώσουν το δικό τους, προσωποποιημένο μπουκάλι Coca-Cola, αλλά και να απολαύσουν πολλές ακόμα δροσερές εκπλήξεις!