Όταν η 70χρονη μητέρα της, Marilyn Edith, πήγε να την επισκεφθεί στους πέτρινους αχυρώνες που η Annie Leibovitz είχε μόλις αγοράσει στα βόρεια της Νέας Υόρκης σε μια προσπάθεια να τους μετατρέψει σε ένα προσωπικό ησυχαστήριο μέσα στη φύση, εκείνη την έβαλε σε μια καρέκλα να καθίσει, ζητώντας της να ποζάρει. Εκείνη έμοιαζε εύθραυστη, αμήχανη και απρόθυμη να χαλαρώσει, όπως γράφει η Annie στο βιβλίο της "A Photographer's Life 1990–2005" δεν ήθελε να φανεί η ηλικία της στο φακό.
Αυτή η λήψη ήταν η αρχή μιας σειράς πορτρέτων με γυναίκες και έγινε τιμητικά το εξώφυλλο της έκδοσης με τίτλο "Women". Η Leibovitz λατρεύει και αποθεώνει το γυναικείο φύλο και μάλλον άδικα πολλές φορές ισχυρό επιχείρημα για αυτή της τη διεισδυτική ματιά προτάσσεται ο σεξουαλικός της προσανατολισμός. Τα πορτρέτα γυναικών είχε δηλώσει πως είναι ένα work in progress που πιθανότατα έρχεται τώρα να ολοκληρώσει με μια νέα έκθεση που εγκαινιάστηκε στις 16 Ιανουαρίου στον υδροηλεκτρικό σταθμό του Wapping στο Λονδίνο.
Η έκθεση με τίτλο "Women: New Portraits" μπορεί να έχει το Λονδίνο ως αφετηρία, σκοπεύει όμως να ταξιδέψει σε δέκα ακόμη πόλεις όπως το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τη γειτονική σε εμάς Κων/πολη μα και τη Ζυρίχη, τη μεγαλύτερη πόλη της Ελβετίας μιας και μια τράπεζά της χρηματοδοτεί το νέο καλλιτεχνικό εγχείρημα της 66χρονης φωτογράφου.
Κάποια πορτρέτα τραβήχτηκαν σε στούντιο, ενώ κάποια άλλα στους προσωπικού χώρου των πρωταγωνιστριών. Η Leibovitz δεν θεωρεί τις στουντιακές λήψεις εξίσου δυνατές με τις άλλες δηλώνοντας "Προτιμώ να πηγαίνω στο σπίτι τους, να βλέπω τι έχουν στους τοίχους τους, να κοιτάζω την καρέκλα που κάθονται. Γενικώς, μου αρέσει να παρατηρώ πως ζουν". Δυναμικές και ισχυρές γυναίκες ποζάρουν στο φακό της όπως η Queen Elisabeth, η Michelle Obama και η Sheryl Sandberg σε μια παραλληλία με clicks της Adele, της Taylor Swift και πολλών άλλων.
Σε ένα ξεχωριστό κομμάτι η Leibovitz καταθέτει πιο δικά της κομμάτια. Λήψεις της ίδιας με τις τρεις κόρες της Sarah, Susan και Samuelle από την εξοχή την περασμένη χρονιά, λήψεις με τη μητέρα και τη γιαγιά της, μια μικρή Polaroid με την αγαπημένη της Susan Sontag. Κι αυτό αποδεικνύει πως η συγκεκριμένη έκθεση και η εν γένει φωτογραφική της μελέτη δεν είναι ένα ακόμη show off στην πρόσβαση της στα πιο λαμπερά ονόματα και στην αντίστοιχη εμπιστοσύνη που εκείνα επιδεικνύουν μα μια βαθύτερη προσέγγιση αυθεντικότητας και καταβύθισης στον συναισθηματικό κόσμο των θηλυκών.