Perennials: Οι γυναίκες άνω των 40 δεν έχουν πια ηλικία

Αφροδίτη Σακκά
Παρασκευή, 07 Ιουλίου 2017
nicolekidman.jpg

Διαβάστε εδώ: Single και 30: γιατί δεν πρέπει να σας πιάνει πανικός;

Πολλές εταιρείες διαλέγουν ως target group τη millennial γενιά, παραμελώντας εντελώς τις γυναίκες 40 και άνω, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα το 84% αυτών να πιστεύει πως τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα δεν απευθύνονται σε εκείνες. Ωστόσο, οι γυναίκες του σήμερα που βρίσκονται στα 40 με 50 τους χρόνια, νιώθουν πολύ πιο νέες απ' ότι οι γυναίκες της γενιάς των μαμάδων τους, σύμφωνα με τη Rebbeca Rhodes, ιδρύτρια του SuperHuman και ετών 44.

Το περιοδικό People, πρόσφατα ανέδειξε την Julia Roberts, ετών 49, ως την Πιο Όμορφη Γυναίκα του Κόσμου για το 2017, 26 χρόνια αφού μπήκε στη λίστα για πρώτη φορά. Συγχρόνως, γυναίκες όπως η Brigitte Macron, ετών 64, Michelle Obama, 53, Anna Wintour, 67 και Nicole Kidman, 50, βρίσκονται στο peak της δημιουργικότητας και της καριέρας τους, καταρρίπτοντας οποιοδήποτε στερεότυπο που ακολουθεί τη λέξη "μεσήλικη."

Πλέον, το φαινόμενο των γυναικών άνω των 40 που αρνείται να ακολουθήσει τα στερεότυπα της ηλικιακής του ομάδας, έχει και όνομα: "perennials." Ο όρος προήλθε από μία Αμερικανίδα επιχειρηματία στον χώρο του internet και ετών 49, τη Gina Pell. Σύμφωνα με την Pell, "Oι Perennials είναι άνθρωποι όλων των ηλικιών που ανθίζουν, εξελίσσονται, ξέρουν τι συμβαίνει στον κόσμο, μένουν ενημερωμένοι σχετικά με την τεχνολογία και έχουν φίλους όλων των ηλικιών. Συμμετέχουμε, μένουμε περίεργοι, συμβουλεύουμε τους άλλους, και είμαστε παθιασμένοι, συμπονετικοί, δημιουργικοί, σίγουροι, συνεργατικοί και ριψοκίνδυνοι σε παγκόσμιο επίπεδο."

Ωστόσο, ενώ οι γυναίκες άνω των 40 ετών είναι πολύ σίγουρες για τις ικανότητες και τις απόψεις τους, 48% από το δείγμα που συμμετείχε στην έρευνα, είπαν πως νιώθουν λιγότερο άνετα για την εμφάνισή τους απ' ότι ένιωθαν πριν από μία δεκαετία, αναφέροντας την πίεση του να δείχνουν νέες -και το 83% νιώθει πως αυτό επηρεάζει την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους. Η Rhodes αναφέρεται στα αποτελέσματα αυτά ως "το παράδοξο της αυτοπεποίθησης", συμπληρώνοντας πως ενώ celebrities και μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας είναι πιο ορατά από ποτέ σε διαφημίσεις και τηλεόραση, οι γυναίκες του ηλικιακού group 40-50 ετών νιώθουν ακόμα παραμελημένες.

Το μέλλον, σύμφωνα με τη Gina Pell, είναι οι εταιρείες που σκέφτονται πρωτοποριακά και δεν λειτουργούν με βάση την ηλικία των καταναλωτών, αλλά με τις προτιμήσεις τους. Όπως είπε και η ίδια: "Το να κρίνεις τους ανθρώπους σύμφωνα με την ημερομηνία γέννησής τους είναι τόσο απαρχαιωμένο."

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα