Love Takes Action: Οι τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησαν το Super Bowl
4 Φεβρουαρίου 2020
Μπορεί στην Ελλάδα το Super Bowl να μην είναι διαδεδομένο όσο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως εκεί είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, όλοι μιλούν για το σόου στο ημίχρονο και τις διαφημίσεις.
Στα ελάχιστα λεπτά διαφημιστικού χρόνου - ένα σποτ με όνομα Love Takes Action, με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.
Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.
Ο λόγος που η διαφήμιση μιλούσε ελληνικά είναι απλός. Από το 2008 CEO της συγκεκριμένης ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.
Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η ‘philia’. Η ‘philia’ είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία (friendship). Η δεύτερη είναι η ‘storge’. Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο ‘eros’, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις ‘σ’ αγαπώ’. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται ‘Agape’. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. Δύναμη.”, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σχετικό διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού.
Η διαφήμιση αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς Έλληνες και ομογενείς που παρακολουθούσαν το Super Bowl στην αμερικανική τηλεόραση, μαζί με εκατομμύρια άλλους τηλεθεατές.