Oscars 2020: Η "υπερβολικά ωμή" διαφήμιση που δεν εγκρίθηκε από την Ακαδημία

Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020
@fridamom

Κατά την διάρκεια των Οscars προβάλλονται πολλές διαφημίσεις, αφού η τηλεθέαση είναι στα ύψη.

Το ABC και η Ακαδημία απέρριψαν μια διαφήμιση με γυναικεία προιόντα που προορίζονται για χρήση μετά τη γέννα. Ο λόγος πως η εικόνα είναι πολυ γλαφυρή και η αλήθεια αυτών των γυναικών πολύ ωμή.

Το Frida Mom είναι μια εταιρία με προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης για γυναίκες μετά τον τοκετό.

Η CEO Chelsea Hirschhorn δήλωσε ότι η διαφήμιση κόπηκε επειδή θεωρήθηκε «παρασταστική με σκληρές εικόνες».

Στο βίντεο ενός λεπτού, βλέπουμε μια μητέρα να ξυπνά μέσα στη νύχτα, όπου και ακούγεται το κλάμα του μωρού.

Πηγαίνει στο μπάνιο με δυσκολία και αλλάζει. Το μήνυμα της διαφήμισης είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι όλα τόσο δύσκολα, καθώς υπάρχουν ειδικά προϊόντα για αυτή την ομάδα γυναικών/

 

Η Frida Mom μοιράστηκε στο Instagram την απογοήτευσή της για την απαγόρευση, καθώς η διαφήμιση δεν είναι ούτε πολιτική, ούτε θρησκευτική, ούτε με όπλα. Αντίθετα είναι χρήσιμη για κάτι πολύ σημαντικό και πραγματικό.

«Το να γεννήσεις μπορεί να είναι πραγματικός πόνος στον κόλπο», είναι το moto τους.