Period Red: H νέα απόχρωση της Pantone έχει period positivity μήνυμα

The Jennettes
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020

Η Pantone αποκάλυψε μια νέα απόχρωση κόκκινου, εμπνευσμένη από το χρώμα της περιόδου των γυναικών, στο πλαίσιο μιας νέας εκστρατείας για τον τερματισμό του στίγματος που σχετίζεται με την εμμηνόρροια.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο σύστημα αντιστοίχισης χρωμάτων στον κόσμο, στην οποία βασίζεται η παγκόσμια βιομηχανία σχεδιασμού, από τη γραφιστική έως τη μόδα, τη σχεδίαση προϊόντων έως την εκτύπωση, δήλωσε ότι ήταν «μια ενεργή και περιπετειώδης κόκκινη απόχρωση». Με αυτό τον τρόπο, ελπίζει ότι θα «ενθαρρύνει τις γυναίκες να αισθάνονται περήφανες για το ποιες είναι».

Η Pantone συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα γυναικείων προϊόντων Intimina για να δημιουργήσει το νέο χρώμα της καμπάνιας Seen + Heard, η οποία στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενθάρρυνση των ανθρώπων, ανεξάρτητα από το φύλο, να μιλήσουν για την εμμηνόρροια. Η Intimina είπε ότι το χρώμα ήταν «αυθεντική απόχρωση του κόκκινου, που αντιπροσωπεύει μια σταθερή ροή».

Το σύστημα Pantone επινοήθηκε το 1963 στις ΗΠΑ για την επίλυση του προβλήματος της περίπλοκης χρωματικής αντιστοίχισης στη βιομηχανία εκτύπωσης. H παλέτα πλέον περιλαμβάνει ένα φάσμα 2.625 αποχρώσεων. Για να τονίσει μάλιστα τη νέα εκστρατεία, η Intimina έκανε μια σημαντική δωρεά στην ActionAid.

Η Jillian Popkins, διευθύντρια πολιτικής ActionAid UK, δήλωσε: «Σε όλο τον κόσμο σήμερα, εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια εξακολουθούν να υποφέρουν λόγω του στίγματος, που σχετίζεται με την περίοδο. Πολλά κορίτσια χάνουν ζωτικές μέρες στο σχολείο, ή ακόμη και το εγκαταλείπουν εντελώς, είναι ένας λόγος, που πολλές γυναίκες βιώνουν τη δια βίου φτώχεια παγκοσμίως. Χωρίς το στίγμα γύρω από την έμμηνο ρύση, περισσότερες γυναίκες θα μπορούσαν να ξεφύγουν από τη φτώχεια, να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους και να ενισχύσουν τις κοινότητές τους. Αυτή η σημαντική καμπάνια θα σας βοηθήσει να το αλλάξετε.