UPDATE #NOW

Brandstorm: Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός καινοτομίας μέσα από τη μοναδική ματιά της Talent Acquisition Manager & HR Business Partner L'Oréal Hellas, κ. Ελισάβετ Μπερερή


23 Φεβρουαρίου 2021

Brandstorm: Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός καινοτομίας μέσα από τη μοναδική ματιά της Talent Acquisition Manager & HR Business Partner L'Oréal Hellas, κ. Ελισάβετ Μπερερή

Όταν το μέλλον της ομορφιάς γίνεται όραμα, τότε συμβαίνουν τα πιο συναρπαστικά και διαδραστικά γεγονότα. Αυτή ακριβώς τη δυνατότητα μέσως μιας μορφής πρόσκλησης δίνει η L'Oréal, καθώς φέρνει στη ζωή και φέτος για 29η συνεχή χρονιά το διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο, Brandstorm.

Φέτος, οι φοιτητές θα κληθούν να Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment), εξερευνώντας τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως μέντορες τους digital experts της L' Oréal.

jenny.gr

Περισσότερα γύρω από την αυτή την υπέροχη δράση, αφήσαμε να μας πει η Talent Acquisition Manager & HR Business Partner L'Oréal Hellas, κ. Ελισάβετ Μπερερή.

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός Brandstorm μετράει 29 χρόνια. Ποιο είναι το αποτύπωμα του τόσο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο; 

Εδώ και 29 χρόνια, το Brandstrom μεταμορφώνεται, αγγίζει ολοένα και περισσότερα θέματα που απασχολούν, όχι μόνο τους φοιτητές αλλά και την κοινωνία μας στο σύνολό της και δίνει την ευκαιρία στους νέους ανθρώπους να συμμετάσχουν σε μία πραγματική επιχειρηματική πρόκληση. Μια ξεχωριστή επαγγελματική εμπειρία που προσομοιάζει στο ακέραιο τις συνθήκες που πολύ σύντομα θα βιώσουν στον πραγματικό εργασιακό χώρο. 

Στον παγκόσμιο διαγωνισμό κάθε χρόνο συμμετέχουν φοιτητές από περισσότερες από 65 χώρες, με τους εγγεγραμμένους συμμετέχοντες το 2020 να αγγίζουν συνολικά τους 47.800! 

Η χώρα μας λαμβάνει μέρος και φέτος σε αυτό το ταξίδι γνώσης και επιχειρηματικότητας, έχοντας στο ενεργητικό της αρκετές σημαντικές διακρίσεις από περασμένες συμμετοχές Ελλήνων φοιτητών, που κατάφεραν να διακριθούν και σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Στη L'Oréal Hellas, το Brandstorm αποτελεί θεσμό. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι περισσότεροι από δέκα συνάδερφοί μας, που εργάζονται σήμερα στη L'Oréal Hellas σε διαφορετικές ειδικότητες και βαθμίδες, ξεκίνησαν την καριέρα τους χάρη στο Brandstrom. 

Μέσα από όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού, οι φοιτητές «μεγαλώνουν», αναπτύσσονται, αλλάζουν, ωριμάζουν, καλλιεργούν καινούριες δεξιότητες, αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ο διαγωνισμός τους προσφέρει την ευκαιρία να συναναστραφούν, όχι μόνο με τους καλύτερους φοιτητές της χώρας και του κόσμου, αλλά και με υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου μας, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, που τους προσφέρουν απλόχερα mentorship και καθοδήγηση, σεβόμενοι πάντα την αυθεντικότητα της ιδέας τους.

Τι αλλάζει φέτος στον διαγωνισμό που ζούμε μια παγκόσμια πανδημία και ποιες είναι οι ευκαιρίες που προσφέρει στους συμμετέχοντες;

Η πανδημία έφερε δραστικές αλλαγές στο διαγωνισμό, ήδη από την περασμένη χρονιά. Τον περασμένο Απρίλιο, όταν ζούσαμε τις πρώτες μέρες αυτής της νέας και απρόβλεπτης πραγματικότητας, αποφασίσαμε να μην αναβάλλουμε το διαγωνισμό, αλλά να τον πραγματοποιήσουμε – για πρώτη φορά – διαδικτυακά. Ο όμιλος της L'Oréal από την πρώτη στιγμή της πανδημίας έκανε ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να πάρουμε θέση και να εργαστούμε με προσήλωση, ώστε η πανδημία να μην επηρεάσει την πρόοδο των νέων ανθρώπων.

Έτσι, συνεχίσαμε την επένδυση στο Brandstorm μετατρέποντάς το σε ψηφιακή εμπειρία. Την ώρα λοιπόν που το παρόν φάνταζε αβέβαιο και τρομακτικό, εμείς είχαμε τη μοναδική δυνατότητα – μέσα από την οθόνη μας – να ζούμε έστω και λίγο ήδη στο μέλλον. Ένα μέλλον που είχε φρεσκάδα, καινοτομία, επιχειρηματικότητα, ομορφιά, δημιουργικότητα, πρόοδο. Οι ομάδες των φοιτητών που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, αψηφώντας όλες τις δυσκολίες και οπλισμένες με κουράγιο και πάθος, προσπαθούσαν να αφήσουν το αποτύπωμά τους για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά, καθώς αυτό ήταν το θέμα του διαγωνισμού. 

Εκτός όμως από αυτό, κατάφεραν να αποκτήσουν και τις  δεξιότητες που απαιτεί ο νέος αυτός κόσμος, όπως το να μπορεί κανείς να συνεργάζεται και να επικοινωνεί 100% διαδικτυακά, χωρίς φυσική επαφή, ή να μπορεί να μη χάνει το κουράγιο του και παραμένει κινητοποιημένος για μάθηση, ακόμη και όταν δεν μπορεί να βγει από το σπίτι.

Τι θα ήθελε η L'Oréal να δει μέσα από τις συμμετοχές των φοιτητών του διαγωνισμού;

Πρώτα και πάνω από όλα, τον πραγματικό τους εαυτό! Και στη συνέχεια φυσικά, διάθεση για συνεργασία, ομαδικότητα, ενσυναίσθηση, δύναμη, θάρρος για «να ταράξουν λίγο ή και πολύ τα νερά»! 

jenny.gr

Ποιο είναι το μέλλον της ομορφιάς και πώς προβλέπετε να διαμορφώνεται;

Η τεχνολογία είναι ισχυρός παράγοντας επιτάχυνσης. Αλλάζει ριζικά το χώρο της ομορφιάς δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις προς τους καταναλωτές. Έτσι, είμαστε σε θέση να αναπτύσσουμε νέες ιδέες και να διαθέτουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στην αγορά πιο γρήγορα. Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε επίσης σε θέση να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των καταναλωτών σε όλον τον κόσμο. 

Από την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR), μέσω της ασφαλούς συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, οι δυνατότητες που ανοίγονται είναι αμέτρητες. Η τεχνολογία μάς επιτρέπει να προχωρήσουμε πιο πέρα. Να πολλαπλασιάσουμε τους τομείς της εξειδίκευσής μας, να παρακολουθήσουμε τη συνολική μας απόδοση και να εφεύρουμε νέες εμπειρίες, που μπορούν να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών για ομορφιά.

Χάρη σε αυτές τις δυνατότητες, δημιουργούμε ομορφιά εξατομικευμένη, μοναδική, και σχεδιασμένη να αντανακλά την απεριόριστη ποικιλομορφία των προσδοκιών και των αναγκών. Χτίζουμε στενότερες σχέσεις με τους καταναλωτές, προάγοντας τη συζήτηση, τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη. Στόχος μας στη L’Oréal είναι να αξιοποιούμε τη δύναμη της επιστήμης, της τεχνολογίας και των καλλυντικών για να διαμορφώσουμε το μέλλον της ομορφιάς, και να διατηρήσουμε και να αναπτύξουμε την εταιρεία μας προς το μέλλον.

H βιομηχανία της ομορφιάς πώς μπορεί να στηρίξει έμπρακτα νέους ανθρώπους που επιθυμούν να ασχοληθούν με τον χώρο;

Η βιομηχανία της ομορφιάς απέδειξε και στην κρίση που βιώνουμε σήμερα, ότι είναι ιδιαίτερα ανθεκτική. Αυτό της επιτρέπει να μπορεί να συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να ασχοληθούν με το χώρο. 

Από την πλευρά μας στη L'Oréal Hellas, ορισμένες από τις δράσεις μας στον τομέα αυτό είναι η διαδικτυακή πρακτική άσκηση, η συνεργασία μας με όλα σχεδόν τα Πανεπιστήμια της χώρας, το πρόγραμμα των management trainees. Η L'Oréal παγκοσμίως απασχολεί 86.000 εργαζομένους ενώ στην Ελλάδα περισσότερους από 750, και όπως χαρακτηριστικά λέμε: «οι ομάδες μας είναι οι νέοι μας ήρωες». Πρόκειται για έναν βαθιά ανθρωποκεντρικό οργανισμό και έτσι θα συνεχίσει να είναι. 

jenny.gr

Πώς μπορούν να πάρουν μέρος Έλληνες φοιτητές στον διαγωνισμό; Εξηγήστε μας λίγο την διαδικασία

Η διαδικασία είναι πολύ απλή, ειδικά για τους σημερινούς φοιτητές που γεννήθηκαν στον ψηφιακό κόσμο. Μέσα από τη σελίδα του Brandstorm μπορεί κανείς να δηλώσει συμμετοχή στο https://brandstorm.loreal.com/en. Εκεί πρέπει κάποιος να δημιουργήσει μία ομάδα των 3 ατόμων, που είτε θα γνωρίζει από πριν, είτε θα μπορεί να βρει μέσα στην πλατφόρμα. Μέχρι τις 20 Μαρτίου θα πρέπει να υποβάλουν την πρώτη τους πρόταση.

Στη συνέχεια, τα στελέχη μας θα αξιολογήσουν με πολύ συγκεκριμένα κριτήρια και απόλυτη διαφάνεια τις προτάσεις που θα παρουσιαστούν στον ελληνικό τελικό ο οποίος θα λάβει χώρα στις 23 Απριλίου. Μετά τον ελληνικό τελικό, ανοίγει ο δρόμος για τον διεθνή τελικό – είτε διαδικτυακά είτε και με φυσική παρουσία το καλοκαίρι του 2021 αν η κατάσταση το επιτρέψει! 

Οι φιναλίστ του ελληνικού διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να μας κάνουν «shadowing» μετά τον διαγωνισμό, να γίνουν δηλαδή η «σκιά» μας, και να περάσουν μία εβδομάδα στην εταιρία μας ώστε να δουν πραγματικά πώς δουλεύαμε και γιατί όχι, ίσως και να βρουν και την πρώτη τους δουλειά!   

Ποια είναι τα συνολικά χαρακτηριστικά που κάνουν έναν τέτοιο θεσμό πετυχημένο, διασφαλίζοντας την επιτυχία του για 29η χρονιά; Τι κάνει τον διαγωνισμό τόσο μοναδικό; 

Πάνω από όλα, η δυνατότητα του διαγωνισμού να μεταμορφώνεται συνεχώς και να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από την εποχή. Αν έναν χρόνο πριν μιλούσαμε για έναν κόσμο χωρίς πλαστικό, φέτος μιλάμε για την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment), εξερευνώντας τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου με το gaming, το live-streaming, την επαυξημένη πραγματικότητα και τις ψηφιακές υπηρεσίες να αλλάζουν τελείως όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. 

Ο διαγωνισμός Brandstorm αγκαλιάζει τις αξίες της L'Oréal: Πάθος, Καινοτομία, Επιχειρηματικό Πνεύμα, Ευρύτητα Πνεύματος, Αναζήτηση για Αριστεία και Υπευθυνότητα.

Ανεξάρτητα από τη σχολή ή το πανεπιστήμιο, ανεξάρτητα από το αντικείμενο ή το υπόβαθρό του, καλούμε κάθε φοιτητή να συμμετέχει στον διαγωνισμό Brandstorm και να οικοδομήσει γέφυρες μεταξύ της νέας γενιάς και του επαγγελματικού κόσμου, ενθαρρύνοντας τους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους, να εξερευνήσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και να μάθουν να εργάζονται σε μια ομάδα. 

TAGS