Άννα-Μαρία Γκούνη: H πρώτη γυναίκα μαέστρος στη Συμφωνική Ορχήστρα του Conroe είναι Ελληνίδα

The Jennettes
Τετάρτη, 07 Απριλίου 2021

H Ελληνίδα Άννα Μαρία Γκούνη είναι η πρώτη γυναίκα μαέστρος και μουσική διευθύντρια της Conroe Symphony Orchestra στο Τέξας.

Κατέχει προπτυχιακές σπουδές από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα και είναι σε διαδικασία απόκτησης διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο του Χιούστον.

Πλέον, η νεαρή Ελληνίδα μαέστρος με το «φυσικό ταλέντο», καλείται να διαχειριστεί την πρόκληση της διεύθυνσης μιας ορχήστρας και ανυπομονεί, όπως λέει, να πιάσει την μπαγκέτα και να οδηγήσει την μουσική ομάδα στην πρώτη της συναυλία, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν, το προσεχές καλοκαίρι.

Λίγα λόγια για τη ζωή της νεαρής μαέστρου

Η Άννα- Μαρία Γκούνη γεννήθηκε το 1990 στην Αθήνα και η πρώτη της επαφή με τη μουσική ήταν σε ηλικία μόλις 7 ετών, όταν οι γονείς της την έγραψαν στο ωδείο, που την ενέπνευσε να φοιτήσει σε Μουσικό σχολείο και ύστερα στο τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιόνιου Πανεπιστημίου.

Εξηγεί πως υπήρξε τυχερή που όσο ήταν ακόμη παιδί, υπήρχε η παιδική χορωδία του Τρίτου Προγράμματος στην ΕΡΤ και την έκανε να αγαπήσει τον «μαγικό κόσμο της μουσικής» και να σκεφτεί σοβαρά το επαγγελματικό της μέλλον σε αυτόν.

Όσο φοιτούσε στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, επέλεξε την κατεύθυνση της Διεύθυνσης Ορχήστρας, ενώ ήταν ο καθηγητής πιάνου, Λάμπης Βασιλειάδης, εκείνος που την παρότρυνε να συνεχίσει τις σπουδές της στις ΗΠΑ.

Μετά το μεταπτυχιακό της, επισκέφθηκε την Αμοργό, η οποία κατάφερε να την «κερδίσει» και να μείνει για έναν χρόνο πριν φύγει στις Η.Π.Α για το διδακτορικό της, γεμίζοντας την κενή θέση της δασκάλας μουσικής του νησιού. 

«Είχα ένα στούντιο 10-15 παιδάκια, την παιδική χορωδία και τη χορωδία ενηλίκων. Έβλεπα κόσμο που ερχόταν κουρασμένος μετά τη δουλειά και συνέβαινε μια μεταμόρφωση στη διάρκεια της πρόβας κι έφευγε χαρούμενος! Έτσι συνειδητοποίησα πως σε μια κοινωνία, η μουσική δένει τους ανθρώπους», λέει.

Όσον αφορά τις δυσκολίες που ήρθαν για τον χώρο της μουσικής, ανέφερε: «Σκέφτομαι έναν παραλληλισμό. Σίγουρα η πανδημία ήταν μια παύση στη μουσική. Στην πράξη της μουσικής έχουμε τον ήχο κι έχουμε τον μη ήχο, ο οποίος είναι επίσης πολύ σημαντικός».

«Προσπαθώ να δω το ποτήρι μισογεμάτο και να δω κάτι θετικό -αν υπάρχει- σ' αυτή την κατάσταση. Και ναι, ήταν και είναι μια ευκαιρία να επαναπροσδιοριστούμε, να δούμε τι συνέβη, γιατί μας συνέβη αυτό, τι είναι προβληματικό στην κοινωνία μας και να προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε», τονίζει.

Πηγή κεντρική φωτογραφίας: Youtube

Δείτε ακόμη:

Η ζωή μας πριν και μετά την Covid-19 μέσα από ευφάνταστες εικονογραφήσεις 

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits