REAL LIFE TRUE STORIES

Kidfluencers: Τι γίνεται όταν τα τρίχρονα αποκτούν δικό τους brand;


The Jennettes

15 Ιουλίου 2021

Kidfluencers: Τι γίνεται όταν τα τρίχρονα αποκτούν δικό τους brand;
Σε ηλικία τριών ετών, τα περισσότερα παιδιά μπορούν να κάνουν μια σύντομη συνομιλία, να καβαλήσουν ένα τρίκυκλο και να φορέσουν τα παπούτσια τους, αρκεί βέβαια να μην έχουν κορδόνια. Η Stormi Webster ωστόσο, έχει φτάσει ήδη σε ένα ακόμα ορόσημο της ζωής της. Στην ώριμη ηλικία των τριών, έχει ήδη ένα «γραφείο» και ένα δικό της «brand».

Σε ηλικία τριών ετών, τα περισσότερα παιδιά μπορούν να κάνουν μια σύντομη συνομιλία, να καβαλήσουν ένα τρίκυκλο και να φορέσουν τα παπούτσια τους, αρκεί βέβαια να μην έχουν κορδόνια. Η Stormi Webster ωστόσο, έχει φτάσει ήδη σε ένα ακόμα ορόσημο της ζωής της. Στην ώριμη ηλικία των τριών, έχει ήδη ένα «γραφείο» και ένα δικό της «brand».

Στο δεύτερο μέρος της νέας σειράς της στο YouTube, «Inside Kylie Cosmetics», η Kylie Jenner αποκάλυψε ότι η κόρη της μπαίνει στην επιχείρηση και σύντομα λανσάρει ένα μικρό μυστικό brand, πάνω στο οποίο εργάζονται εδώ και λίγο καιρό. Καθώς μιλάει, η μικρή Stormi πηδάει σε μία πισίνα με μπάλες και γκρινιάζει.

Ενώ το «γραφείο» της Stormi είναι γεμάτο παιχνίδια και η Jenner είναι αναμφίβολα η δύναμη πίσω από το brand που ξεκινάει η «Stormi», εξακολουθεί και υπάρχει κάτι ανησυχητικό στο πως η κουλτούρα των girl bosses μεταφέρεται σε μια νέα γενιά, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει σιωπηρά.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie 🤍 (@kyliejenner)

Ωστόσο αυτό το ζήτημα δεν έχει να κάνει μόνο με την οικογένεια Kardashian-Jenner. Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι bloggers έχουν βοηθήσει τα παιδιά τους να ξεκινήσουν τη δική τους σταδιοδρομία ως επαγγελματίες influencers. Σε μια ιστορία του 2019, η ρεπόρτερ των New York Times, Sapna Maheshwari,  βυθίστηκε στον κόσμο των «kidfluencers», δηλαδή παιδιών ηλικίας τεσσάρων ετών με δικούς τους λογαριασμούς Instagram, συνεργασίες με επώνυμα brands και αναγνωρίσιμα ονόματα. Όπως επεσήμανε η Maheshwari, αυτά τα παιδιά δεν έχουν την ίδια οικονομική προστασία που έχουν, για παράδειγμα, τα παιδιά ηθοποιοί, καθώς δεν προστατεύονται από τους παλιούς νόμους που έχουν θεσπιστεί για την προστασία των ανηλίκων σε αυτόν τον κλάδο.

Αλλά και πάλι θα ήταν επίσης λάθος να υποθέσουμε ότι όλα τα παιδιά- ηθοποιοί είναι «προστατευμένα», ακόμα κι αν τα οικονομικά τους φαινομενικά είναι. Πολλοί καταλήγουν να μηνύουν τους γονείς τους μεγαλώνοντας, και άλλοι, όπως η Mary-Kate Olsen, ίσως ένα από τα πιο γνωστά παιδιά stras όλων των εποχών, δεν έχει ακριβώς θετικά πράγματα να πει για αυτήν την εμπειρία της. «Δεν θα ήθελα κανένας να έχει την ίδια ανατροφή με εμένα», είπε η Olsen στο Marie Claire το 2010. Η ίδια, η οποία παρομοίασε τον εαυτό της με μία «μικρή μαϊμού που κάνει κόλπα», ξεκίνησε την καριέρα της σε ηλικία μόλις εννέα μηνών.

Στην εποχή της «βιασύνης» και της ατέλειωτης συζήτησης για την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, η εμμονή με την δουλειά θεωρείται μετάλλιο τιμής από κάποιους. Σε ένα σημείο του βίντεο, η Kris Jenner μιλάει για την κίνηση αυτή της κόρης της. «Αυτό που βλέπω και αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν, ειδικά με την Kylie, είναι ότι εργάζεται 18 ώρες την ημέρα σε πράγματα με τα οποία είναι παθιασμένη. Είναι ασταμάτητη. Είναι μια τόσο μεγάλη συναισθηματική, πνευματική και σωματική εμπειρία γι 'αυτήν», είπε η μητέρα και αρχηγός της οικογένειας Kardashian-Jenner. Χωρίς να απορρίψουμε την επιρροή και την εργασιακή ηθική της Kylie, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιτυχία της προέρχεται από κάτι περισσότερο από το να μένει πολλές ώρες στο γραφείο και θα ήταν ανόητο να αγνοήσουμε τον τεράστιο ρόλο που έπαιξε η οικογένειά της στην καριέρα της.

Τίποτα από τα παραπάνω όμως δεν σημαίνει ότι το να αποκαλείς το playroom της Stormi «γραφείο», δεν είναι λάθος. Και είναι υπέροχο που η Kylie είναι σε θέση να πάρει την κόρη της μαζί της στη δουλειά, καθώς είναι προνόμιο που απολαμβάνουν λίγοι εργαζόμενοι γονείς, αλλά αξίζει να εξετάσουμε γιατί μητέρες όπως η Jenner λατρεύουν να καυχιούνται ότι τα μικρά παιδιά τους είναι τόσο «δυναμικά» στον επαγγελματικό τομέα και γιατί πολλοί άνθρωποι βρίσκουν τα kidfluencers τόσο χαριτωμένα.

Η ιδέα ότι η σκληρή δουλειά και μάλιστα από μικρή ηλικία, είναι κάτι το ενάρετο, δεν ισχύει. Ίσα- ίσα που κάτι τέτοιο μπορεί να είναι ιδιαίτερα επιβλαβές για κάποιον και πόσο μάλλον για ένα παιδί. Το γεγονός ότι η δουλειά των influencers θεωρείται λαμπερή δεν σημαίνει ότι δεν είναι δουλειά και μάλιστα με ιδιαίτερα μεγάλη έκθεση. 

Καλύτερα λοιπόν, να δουλεύουμε εμείς ως ενήλικες και να αφήσουμε τη Stormi και κάθε παιδί να παίζει με τα παιχνίδια του. Εξάλλου, έχουν όλη τη ζωή μπροστά τους για να δουλέψουν.  

Δείτε ακόμη: Οι πιο έντονες αλλαγές στα μαλλιά της Kylie Jenner

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits

jenny.gr