UPDATE #NOW

TIME: Οι 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο για το 2022


JTeam

30 Μαρτίου 2022

TIME: Οι 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο για το 2022
Bang: Hong Jang Hyun for TIME; Kaling: Chantal Anderson for TIME; Grancio: Cayce Clifford for TIME
Το περιοδικό TIME ανακοίνωσε την πολυαναμενόμενη λίστα με ονόματα και εταιρείες, των οποίων η επιρροή δεσπόζει στον κόσμο το 2022

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το TIME μόλις δημοσίευσε τη δεύτερη ετήσια λίστα του, αυτή τη φορά με τις 100 εταιρείες που ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο και οι επιχειρήσεις που συμπεριλαμβάνει, έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν παγκοσμίως για το προφίλ, τη δυναμική και τις πιθανότητες μιας ακόμη μεγαλύτερης ανέλιξης στο μέλλον.

Το τεύχος φιλοξενεί 3 εξώφυλλα με τρεις από τις πιο δυναμικές προσωπικότητες που έχουν ξεχωρίσει αυτήν τη χρονιά, ενώ στρέφει το βλέμμα του κοινού στον CEO ή στον top executive της κάθε εταιρείας που αναγράφεται στη λίστα. Στα πρόσωπα που συμπεριλαμβάνονται, είναι ο CEO της Amazon, Andy Jassy, η Mindy Kaling της Kaling International και ο Bang Si-hyuk του HYBE.

Για τη λίστα, το περιοδικό συγκέντρωσε ονόματα από τομείς όπως της ψυχαγωγίας, της τεχνολογίας, της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης ενώ το βασικό κριτήριο επιλογής ήταν ο βαθμός καινοτομίας, ηγετικής ικανότητας, φιλοδοξίας και επιτυχίας.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεχωρίζουν πάνω από 70 εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Ford, Capital One, UPS, Meta, Netflix, DoorDash, Wyze, Upwork, Microsoft, Walgreens. Στην Ευρώπη, οι εταιρείες που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα είναι 10 και ανάμεσά τους βρίσκονται οι Balenciaga, Klarna, Orsted, Spotify, Oxford Nanopore Technologies. Στη λίστα επίσης κυριαρχούν κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας όπως οι Microsoft, Apple, Nvidia, Meta, TikTok, IBM.

Στον τομέα της οικονομικής βιομηχανίας συμπεριλαμβάνονται οι Nubank, Klarna, Capital One ενώ στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας οι AMC Entertainment Holdings, Spotify, TikTok, HYBE, Netflix, Disney, Sony. Ο Editor-in-Chief και CEO του TIME, Edward Felsenthal δηλώνει:

«Πριν από έναν χρόνο, κυκλοφορήσαμε το TIME Business, ένα νέο franchise, που είναι αφιερωμένο στην εξερεύνηση της ολοένα μεγαλύτερης επιρροής των εταιρειών σε κάθε επίπεδο και κυρίως στην κοινωνία, όπως αυτή διαμορφώνεται στο μέλλον».

TAGS