Από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της σεζόν ο πληθωρικός, ανοικονόμητος αλλά σε καμιά περίπτωση αδιάφορος «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν φωτίζει το θείο χάρισμα του βασιλιά του ροκ εν ρολ μέσα από την επεισοδιακή σχέση του με τον ατζέντη του «Συνταγματάρχη Πάρκερ», έναν παμπόνηρο καιροσκόπο που μόλις είδε για πρώτη φορά το σόου του νεαρού Έλβις κατάλαβε ότι είχε βρει την κότα που γεννά χρυσά αυγά.
Kριτική και αίθουσες προβολής
Νεκρό τηλέφωνο
Το φιλμ πάντως της εβδομάδας σύμφωνα με την προσωπική μας άποψη είναι ένα θρίλερ που ήρθε με χαμηλές προσδοκίες αλλά κατάφερε να μας καθηλώσει για σχεδόν δύο ώρες στο κάθισμα μας. Ο λόγος για το «Νεκρό τηλέφωνο» του Σκοτ Ντέρικσον που αφηγείται μια τυπική ιστορία τρόμου με δράστη έναν σίριαλ κίλερ (ρόλος λαχείο για τον σπουδαίο εδώ Ίθαν Χοκ) που ξεφεύγει γρήγορα από τα κλισέ για να μετατραπεί σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι επιβίωσης. Διαβάστε τη συνέχεια στο monopoli.gr.