UPDATE #NOW

Social media guide: Tα κορυφαία trends και οι προβλέψεις για το 2023


JTeam

24 Μαρτίου 2023

Social media guide: Tα κορυφαία trends και οι προβλέψεις για το 2023
Εσύ έχεις σκεφτεί να σβήσεις τα προφίλ σου;

Είναι γεγονός πως τα περασμένα χρόνια, χαρακτηρίστηκαν ως «δραματικά» για τον κόσμο των social media. Και αυτό κυρίως γιατί ο Elon Musk αποφάσισε να εξαγοράσει το Τwitter και να προβεί σε ένα σωρό καθόλου ευχάριστες αλλαγές.

Ίσως το Τwitter να μην σε απασχολεί και τόσο. Το ενδιαφέρον κυρίως πέφτει σε Instagram, TikTok και Facebook. Ποιο είναι άραγε το μέλλον τους, αλλά και ποιες τάσεις διαμορφώνονται για το 2023;

  • Η πρώτη τάση που παρατηρείται, σύμφωνα με το Insider Intelligence, είναι ένα slowdown του κοινού. Δηλαδή οι χρήστες, δεν έχουν πια τον ενθουσιασμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά η χρήση τους προκύπτει λόγω συνήθειας, ή βαρεμάρας. Αρκετοί μάλιστα είναι οι χρήστες, που επιλέγουν να κρατούν κλειστούς τους λογαριασμούς τους ή να παίρνουν την απόφαση να τους απενεργοποιήσουν.

    Στο μόνο δίκτυο που παρατηρείται σταδιακά αύξηση, είναι στο TikTok, αν και αυτό το μέσο αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του, όπως η απαγόρευση λογαριασμών για της πολιτικής (λόγω φόβων για διαρροή δεδομένων και πληροφοριών).

    Το ποσοστό του «slowdown» των χρηστών, αγγίζει ήδη το 2,4% μόνο για το 2023. Ε πίσης, μέχρι το 2025, το ΤikTok αναμένεται να έχει φτάσει τα ποσοστά χρηστών του Facebook και instagram.
Jenny.Gr

  • H δεύτερη πρόβλεψη του Insider Intelligence, είναι πως το μέλλον του Twitter θα παραμείνει για καιρό άγνωστο, ενώ αναμένεται όλο και περισσότεροι χρήστες να αποχωρήσουν από την πλατφόρμα.
    Για το 2023 το σίγουρο είναι πως η Meta θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή, από άποψη χρηστών. Μάλιστα προβλέπεται πως αν καταφέρει να κερδίσει και πάλι την εμπιστοσύνη των χρηστών, τα νούμερα θα ανέβουν περισσότερο. Αν και για το Facebook, τα στατιστικά είναι απογοητευτικά, αφού η αύξηση που αναμένει για το 2023, είναι μόλις 0,3% (τον μήνα).
  • Καλύτερο φαίνεται να είναι το μέλλον για το instagram, αλλά όχι ιδανικό. Οι προβλέψεις ανάπτυξης ανά μήνα, αγγίζουν το 4,7% για την κάποτε δημοφιλή και δημιουργική πλατφόρμα.
  • Αξίζει να σημειωθεί πως στις προβλέψεις, αναμένεται αύξηση χρηστών στην LinkedIn πλατφόρμα, ενώ η έμφαση για φέτος θα δοθεί στο organic περιεχόμενο (δηλαδή το πρωτογενές). Κάπου εδώ γίνεται αναφορά και στη νέα πλατφόρμα του BeReal η οποία παρότι συνεχίζει να αναπτύσσεται, χρειάζεται ακόμη αρκετά χρόνια για να φτάσει τα ποσοστά χρηστών από τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Τέλος στα 2 αξιοσημείωτα trends που ξεχωρίζουν, έχουμε τους social media managers, μια θέση που αναζητούν όλο και περισσότερες εταιρείες (και μάλιστα για το κάθε μέσο ξεχωριστά), ενώ σχετικά με τους influencers και creators, αναμένεται όλο και περισσότεροι να αναπτύξουν τα δικά τους brands και εταιρείες.