LIFE NOW #NOW

Έκθεση στο Χόλιγουντ για την Swarovski που κλείνει 130 χρόνια


JTeam

3 Αυγούστου 2025

Έκθεση στο Χόλιγουντ για την Swarovski που κλείνει 130 χρόνια
getty images
Η Swarovski 130 χρόνια με την έκθεση «Masters of Light», που θα παρουσιαστεί στο Λος Άντζελες από τις 29 Οκτωβρίου, ανοιχτή στο κοινό.

Η εμβληματική αυστριακή εταιρεία κρυστάλλων Swarovski φέρνει την εντυπωσιακή έκθεση «Masters of Light» στο Λος Άντζελες τον Οκτώβριο, στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 130 χρόνια ιστορίας της. Η περιοδεύουσα έκθεση, που έχει ήδη παρουσιαστεί σε πόλεις όπως η Βιέννη, το Μιλάνο, η Σαγκάη και η Σεούλ, αναδεικνύει τη διαχρονική πολιτιστική και εμπορική επιρροή της μάρκας.

Η έκθεση θα ξεκινήσει με μια εκδήλωση αποκλειστικά για προσκεκλημένους στις 28 Οκτωβρίου, ενώ θα είναι ανοικτή στο κοινό από τις 29 Οκτωβρίου και για επτά ημέρες.

Η καλλιτεχνική σύλληψη της έκθεσης ανήκει στην Giovanna Engelbert, παγκόσμια δημιουργική διευθύντρια της Swarovski, ενώ την επιμέλεια έχει αναλάβει ο Alexander Fury, διακεκριμένος Βρετανός δημοσιογράφος μόδας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορική πορεία και τις καινοτομίες της εταιρείας σε κοσμήματα, design, μόδα και ψυχαγωγία.

«Το Masters of Light είναι ο τρόπος μας να γιορτάσουμε 130 χρόνια χαράς με τον κόσμο. Είναι ένας φόρος τιμής στην τέχνη, τη δεξιοτεχνία και τη λάμψη που πρεσβεύει η Swarovski», δήλωσε στο WWD ο CEO της εταιρείας, Alexis Nasard.

Η έκθεση στο Λος Άντζελες θα επικεντρωθεί ιδιαίτερα στη σχέση της Swarovski με τον κινηματογράφο και το Χόλιγουντ, όπου η μάρκα έχει αφήσει έντονο αποτύπωμα μέσα από συνεργασίες σε κοστούμια, βραβεία και εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί.

Η εταιρεία βρίσκεται σε φάση έντονης δραστηριότητας: φέτος συνεργάστηκε με την Ariana Grande, η οποία είναι πλέον το παγκόσμιο πρόσωπο της μάρκας. Ακολούθησε συνεργασία με την Rosenthal Idyllia στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου, ενώ πριν από λίγες εβδομάδες εξαγόρασε το διάσημο εστιατόριο Cracco στο Πορτοφίνο, δείχνοντας τη διάθεσή της να επεκταθεί σε νέα πεδία.

Η Swarovski, που ιδρύθηκε το 1895, σήμερα δραστηριοποιείται σε πάνω από 140 χώρες, διαθέτοντας 2.300 μπουτίκ παγκοσμίως. Το brand ανήκει στον όμιλο Swarovski Group, που περιλαμβάνει και τους τομείς οπτικής και βιομηχανικής τεχνολογίας.

Η άφιξη της έκθεσης στο Χόλιγουντ αναμένεται να αναδείξει τη σύνδεση της λάμψης των κρυστάλλων με τη μαγεία του κινηματογράφου, τιμώντας την πολυτελή κληρονομιά της Swarovski στον σύγχρονο πολιτισμό.