Β. Βρεφονηπιοκόμων στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360: Βιωματική εκπαίδευση για εξειδικευμένους επαγγελματίες

Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2020

Για εκείνους που μπορούν να συνδυάσουν την παιδικότητα με την υπευθυνότητα, οι σπουδές Β. Βρεφονηπιοκόμων αποτελούν μια ιδανική επιλογή. Ένα επάγγελμα με σταθερά αυξανόμενη ζήτηση και ευνοϊκές επαγγελματικές προοπτικές. 

Μέσα στους καταιγιστικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, σε μια κοινωνία που απαιτεί δύο εργαζόμενους γονείς, οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής είναι απαραίτητοι. Είναι οι επαγγελματίες που αναλαμβάνουν την καθημερινή φροντίδα και τη φύλαξη του νηπίου, ενώ παράλληλα, μέσω της άμεσης επαφής τους, συμβάλλουν στη διαπαιδαγώγηση, την κοινωνικοποίηση και την ανάπτυξη των πρώτων γνώσεων.

Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 έχει οργανώσει ένα ιδανικό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο προσβλέπει στη δημιουργία πλήρως καταρτισμένων επαγγελματιών. Ο τίτλος σπουδών είναι αναγνωρισμένος από το κράτος και αποτελεί προσόν για πρόσληψη σε θέσεις του δημοσίου. Επιπλέον, οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση LRN, που μεγιστοποιεί την αξία των σπουδών και αυξάνει τις επαγγελματικές ευκαιρίες. 

Οι απόφοιτοι έχουν πάντοτε σύμμαχο στο πλευρό τους το πλήρως οργανωμένο Γραφείο Σταδιοδρομίας, που τους συμβουλεύει και τους υποστηρίζει.

Υποστηρίζοντας τη βιωματική εκπαίδευση, οι σπουδαστές διδάσκονται καθημερινά μέσα σε σύγχρονα λειτουργικά εργαστήρια μουσικοκινητικής έκφρασης, θεατρικού παιχνιδιού, κουκλοθεάτρου και ομαδικής εργασίας, έχοντας στη διάθεση τους πλήρες εξοπλισμό και αναλώσιμα. Μέρος του προγράμματος πραγματοποιείται με προγραμματισμένες επισκέψεις στους συνεργαζόμενους παιδικούς σταθμούς, κέντρα προσχολικής αγωγής και ΚΔΑΠ.

Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 υποστηρίζει θερμά την επιμόρφωση με μια σειρά από masterclasses, με καλεσμένους έμπειρους επαγγελματίες που έχουν διακριθεί στον τομέα των παιδαγωγικών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ημερίδα με θέμα «Προσαρμογή των παιδιών στον παιδικό σταθμό και στο σχολείο» με βασική εισηγήτρια την Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και Υπεύθυνη των Παιδαγωγικών Προγραμμάτων στη "Μοντεσσοριανή Σχολή Ζαφρανά", κυρία Μαρία Ζαφρανά. 

Σπούδασε Β. Βρεφονηπιοκόμων στον βραβευμένο με Gold Award Εκπαιδευτικό Όμιλο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 με προνομιακά δίδακτρα.

Masterclass Β. Βρεφονηπιοκόμων με την κα Μαρία Ζαφρανά

Η εκδήλωση όπως ήταν αναμενόμενο προσέλκυσε πλήθος κόσμου, που κατέκλυσε το αμφιθέατρο του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360. Στο χώρο βρέθηκαν σπουδαστές και απόφοιτοι του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 και άλλων ιδιωτικών και δημόσιων σχολών, αλλά και γονείς που θέλησαν να ενημερωθούν για την ομαλή μετάβαση του παιδιού τους στο σχολικό περιβάλλον.Στην εισήγηση της με θέμα «Προσαρμογή στην Προσχολική Αγωγή, Ψυχική Υγεία & Νοητική Ανάπτυξη» η κυρία Ζαφρανά αναφέρθηκε στη σχέση της ψυχικής υγείας, της προσαρμογής και της νοητικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία.

Η κυρία Μαρία Ζαφρανά πλαισιωμένη από τις εκπαιδεύτριες του τομέα Παιδαγωγικών του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 και τη συνεργάτιδα της, μοντεσσοριανή νηπιαγωγό, κυρία Μαριάννα Μαυρίδου.  (αναλυτικά, από αριστερά) Η ψυχολόγος, εκπαιδεύτρια Προσχολικής Αγωγής του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 και ψυχοθεραπεύτρια στο ψυχοθεραπευτικό κέντρο «Ενδελέχεια», κυρία Κρίστι Σαμαρά, η Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και Υπεύθυνη των Παιδαγωγικών Προγραμμάτων στη "Μοντεσσοριανή Σχολή Ζαφρανά", κυρία Μαρία Ζαφρανά, η εκπαιδεύτρια Προσχολικής Αγωγής του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360, κυρία Αναστασία Κωστίδου – Τριανταφυλλίδου,  η μοντεσσοριανή νηπιαγωγός, μέλος της Σχολής Ζαφρανά κυρία Μαριάννα Μαυρίδου

Επιπλέον, μίλησε για την κατανόηση των μηχανισμών που ενέχονται τόσο στις νοητικές, όσο και στις συγκινησιακές διεργασίες. Στην εισήγηση συμμετείχε με καίριες επισημάνσεις και η μοντεσσοριανή νηπιαγωγός, μέλος της Σχολής Ζαφρανά κυρία Μαριάννα Μαυρίδου. Στην ημερίδα συμμετείχαν και οι εκπαιδεύτριες του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360, κυρίες Αναστασία Κωστίδου – Τριανταφυλλίδου και Κρίστι Σαμαρά με ενδιαφέρουσες εισηγήσεις για το ρόλο του οικογενειακού περιβάλλοντος και το άγχος του αποχωρισμού στη διαδικασία προσαρμογής αντίστοιχα.