UPDATE WHAT'S NEW

Τα Marks & Spencer συμπλήρωσαν 30 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα: Διαχρονική κομψότητα, άνεση και στυλ για τρεις δεκαετίες


The Jennettes

11 Νοεμβρίου 2020

Τα Marks & Spencer συμπλήρωσαν 30 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα: Διαχρονική κομψότητα, άνεση και στυλ για τρεις δεκαετίες

Το φθινόπωρο του 2020 τα Marks & Spencer συμπλήρωσαν 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Οι εξαγωγές για το αγαπημένο fashion brand στη χώρα μας, ξεκίνησαν το 1978 μέσα από την αποκλειστική franchise συνεργασία με την Εταιρεία Μαρινόπουλος, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Το πρώτο Marks & Spencer κατάστημα άνοιξε στην Κηφισιά στις 25 Οκτωβρίου 1990, με το δεύτερο να ακολουθεί στις 15 Νοεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη, διαθέτοντας και στους δύο χώρους, είδη ένδυσης και σπιτιού-deco.

jenny.gr

Το 1993 άνοιξε το μεγαλύτερο Marks & Spencer κατάστημα στην Ελλάδα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Ερμού 33-35. Ο ίδιος χώρος ανακαινίσθηκε το 2019, παρουσιάζοντας το ανανεωμένο M&S Cafe στον 6ο όροφο του κτηρίου, με θέα την Ακρόπολη.
Από το 1990 μέχρι σήμερα, τα Marks & Spencer διεύρυναν το δίκτυο καταστημάτων τους σε όλες τις σημαντικές retail αγορές της χώρας, αριθμώντας σήμερα συνολικά 26 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα, Κρήτη και Πάτρα.
Στα 30 χρόνια λειτουργείας τους στην Ελλάδα, τα Marks & Spencer έχουν ενισχύσει το μερίδιο τους στην ελληνική αγορά μόδας και τροφίμων-εστίασης, τομείς στους οποίους η εταιρεία έχει επενδύσει και αναπτύσσει δυναμικά τα τελευταία χρόνια, τόσο μέσω του δικτύου καταστημάτων της, αλλά και μέσα από τα ελληνικά e-shop που έχει δημιουργήσει ειδικά, το online shop ένδυσης
www.marksandspencer.gr που ξεκίνησε τον Μάϊο του 2019 και το online shop τροφίμων marksandspencerfood.gr που ανανεώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020.
Μετά από τρεις δεκαετίες απαράμιλλου στυλ, άνεσης και χαρακτηριστικής διαχρονικής κομψότητας στην Ελλάδα, τα Marks & Spencer συνεχίζουν με προτάσεις και σχέδια που ανανεώνονται διαρκώς, με ένα δίκτυο καταστημάτων που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ελληνικής retail αγοράς, εξελίσσοντας την online εμπειρία για το ελληνικό κοινό και διατηρώντας αναλλοίωτες τις διαχρονικές αξίες του διεθνούς brand.