Το πρώτο Tommy Ηilfiger Livestream Shopping Event στην Ελλάδα με πρωταγωνίστρια την Hλιάνα Παπαγεωργίου

The Jennettes
Τετάρτη, 19 Μαΐου 2021

Η Tommy Hilfiger, που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη SARKK ΑΒΕΕ, πραγματοποίησε το πρώτο Tommy livestream shopping event της Ελλάδας στις 17 Μάϊου 2021 στο tommy.com, εφαρμόζοντας το μεγαλύτερο trend της παγκόσμιας αγοράς και αποδεικνύοντας το καινοτόμο πνεύμα που τη διακρίνει. Το Live Shopping Event είχε ως κεντρική hostess την πολύ αγαπητή στο κοινό Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μοντέλο και παρουσιάστρια, ενώ μαζί της είχε ως co-hostess την Ελένη Στασινοπούλου, διευθύντρια του Missbloom.gr και όλων των γυναικείων sites των Αττικών Εκδόσεων.

Υπό τη μορφή μίας ολιγόλεπτης fun και διαδραστικής digital εκπομπής, οι δύο κεντρικές παρουσιάστριες, ντυμένες head to toe με Tommy Hilfiger, παρουσίασαν τα αγαπημένα τους κομμάτια από τη νέα SS21 Collection ‘Miami Vibes’ και, με ‘όχημα’ την αγάπη τους για τη μόδα και τις γνώσεις τους γύρω από το αντικείμενο, μοιράστηκαν styling tips και ιδέες για όμορφους συνδυασμούς από το πρωί ως το βράδυ. Κατά τη διάρκεια του video, υποδέχτηκαν ως guest stars το μοντέλο Ελένη Ασημάκη και τον content creator Κωνσταντίνο Τζάχα και παρότρυναν το κοινό να προχωρήσει σε live αγορές με ένα κλικ, πατώντας πάνω σε ειδικούς συνδέσμους κατά τη διάρκεια του live.

Εκτός από τη συζήτηση γύρω από την SS21 Collection, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σπουδαία αποστολή της Tommy Hilfiger ‘Waste Nothing and Welcome All’, που βασίζεται στη δέσμευση της μάρκας για ένα πιο βιώσιμο και inclusive μέλλον στον κλάδο της μόδας. Φυσικά, καθ’ όλη τη διάρκεια του live, το κοινό είχε την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσει με τους τέσσερις πρωταγωνιστές, να κάνουν ερωτήσεις και να μάθουν περισσότερα για τις νέες συλλογές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS, βιώνοντας μία άκρως ξεχωριστή εμπειρία shopping.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που η Tommy Hilfiger πρωτοπορεί με την υλοποίηση ενός τόσου καινοτόμου project, που σίγουρα θα καθορίσει το μέλλον της εμπειρίας shopping και θα επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και αλληλοεπιδρούμε με το κάθε brand», δήλωσε η κυρία Συλβή Γερογιάννη, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.

Το Live Shopping Event θα παραμείνει ενεργό στο tommy.com ώστε να το παρακολουθήσει όποιος λάτρης της μάρκας επιθυμεί. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ.