Dior: «Μπαίνει» στο e-commerce και καταγράφει «χρυσές» επιδόσεις στην Ελλάδα
JTeam
21 Οκτωβρίου 2025
Για την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά δεσμεύεται η Dior Greece, προσβλέποντας σε περαιτέρω ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών το 2025, με όχημα τη συνεχή ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα και την αυξανόμενη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών που «θα συμβάλουν στην αύξηση της ζήτησης για τα προϊόντα της».
Η θυγατρική της Christian Dior Couture που δραστηριοποιείται στον κλάδο εισαγωγής και εμπορίας ενδυμάτων, υποδημάτων, τσαντών, αξεσουάρ, αρωμάτων, κοσμημάτων, παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ και συναφών ειδών ενδύσεως συνιστά, άλλωστε, ένα luxury brand με μεγάλη δυναμική στην ελληνική αγορά, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις οικονομικές του επιδόσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Insider.gr
Διαβάζονται Τώρα
- Το ζευγάρι παπούτσια – ορισμός του quiet luxury που θα βλέπουμε παντού φέτος και 5 επιλογές για να το προσθέσεις στη συλλογή σου
- Η αναβλητικότητά τους δεν έχει όρια: 5 συνήθειες που επιβεβαιώνουν πως ζουν μόνιμα με το «θα το κάνω μετά»
- Μανικιούρ χειμώνας 2026: Αυτό είναι το nail trend που θα βλέπεις παντού