WELL BEING

Τα πιο συχνά λάθη υγιεινής στην προπόνηση που επιβαρύνουν την γυναικολογική μας υγεία


JTeam

12 Δεκεμβρίου 2022

Τα πιο συχνά λάθη υγιεινής στην προπόνηση που επιβαρύνουν την γυναικολογική μας υγεία
Όπως έχεις μια ρουτίνα υγιεινής για μετά το σεξ, ίσως είναι ώρα να αποκτήσεις και μια ακόμη ρουτίνα υγιεινής για μετά την προπόνηση, ποσό μάλλον αν έχεις κάποια ενόχληση

Αγαπάμε την γυμναστική και φυσικά αγαπάμε και την γυναικεία μας φύση, όσο υπέροχη και ταυτόχρονα δύσκολη είναι. Οι προπονήσεις μάς προσφέρουν ενδορφίνες, ευεξία και ένα γερό και υγιές σώμα. Από την άλλη όμως, μπορεί να μας προκαλέσουν και ενοχλήσεις στα γυναικολογικά μας, πόσο μάλλον αν κάνεις τα παρακάτω λάθη όσο γυμνάζεσαι. Είναι σημαντικό να θυμάσαι, πως η vaginal υγεία σου, χρειάζεται προσοχή και περιποίηση τόσο μετά από σεξουαλική επαφή, αλλά και μετά από μια προπόνηση.

Τα συχνότερα λάθη που πολλές από εμάς μπορεί να κάνουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησής μας και να μας προκαλούν ενοχλήσεις, έχουν ως εξής:

Το να μένεις με τα ρούχα που φορούσες στην προπόνηση σου για πολλή ώρα, ενώ έχεις τελειώσει την γυμναστική σου

Σύμφωνα με την γυναικολόγο Valentina Milanova, founder της Daye είναι ιδιαίτερα σημαντικό να κάνουμε ένα ντουζ μετά την προπόνηση ή έστω να αλλάζουμε ρούχα και να φοράμε καθαρό εσώρουχο. Κατά την διάρκεια της προπόνησης μας ο οργανισμός μας πέρα από ιδρώτα, αποβάλλει και τοξίνες, οι οποίες όσο περισσότερο μένουν πάνω μας, τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν για να επηρεάσουν αρνητικά το PH των γεννητικών μας οργάνων και να προκαλέσουν ενοχλήσεις και λοιμώξεις.

Όχι συνθετικά ρούχα γυμναστικής - Επίλεξε βαμβακερά και breathable υφάσματα

Μπορεί να αγαπάμε τα ρούχα γυμναστικής που σμιλεύουν το σώμα μας, ωστόσο είναι σημαντικό να επιλέγουμε υφάσματα βαμβακερά, τα οποία δεν κολλάνε επάνω μας. Πες όχι σε συνθετικές και nylon υφές, οι οποίες εμποδίζουν τον ιδρώτα και τις τοξίνες στο εσωτερικό.

To να έχεις λάθος ύψος στη θέση του ποδηλάτου

Είναι οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και έτσι κι εδώ πριν ξεκινήσεις δυναμικά το spining σου, βεβαιώσου ότι έχεις το σωστό ύψος στο κάθισμα του ποδηλάτου, πως βολεύεσαι και δεν ασκείς πίεση. Σύμφωνα με την γυναικολόγο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μην ασκείς πίεση στην περιοχή και καλό θα ήταν πριν κάτσεις να απολυμάνεις την θέση σου, αν την χρησιμοποιεί πολύς κόσμος.

Αν κάνεις όλα τα παραπάνω ή έστω κάποιο από αυτά, είναι σημαντικό να βάλεις τα προβιοτικά στη διατροφή σου για να ενισχύσεις την καλή υγεία των γεννητικών σου οργάνων. Αν είσαι επιρρεπής σε ουρολοιμώξεις και αν γενικότερα έχεις ενοχλήσεις, τα προβιοτικά θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν πολύ και να ενισχύσουν τις φυσικές λειτουργίες των συγκεκριμένων οργάνων. Τα κατάλληλα προβιοτικά βοηθούν το μικροβίωμα της περιοχής και προλαμβάνουν τις λοιμώξεις.