Ο πιο αποτελεσματικός και διασκεδαστικός τρόπος για να χάσετε κιλά αυτό το καλοκαίρι

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή 31 Μάιος 2019
drew-dau-1410765-unsplash.jpg

Είναι πραγματικά τόσο απλό όσο ακούγεται. Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, θα πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που παίρνετε. Παρόλ όμως που πολλοί ακολουθούν ένα πρόγραμμα διατροφής, δεν δίνουν τόση σημασία στην εύρεση μιας άσκησης που να απολαμβάνουν πραγματικά, με αποτέλεσμα αυτό να γίνεται εμπόδιο στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Έτσι λοιπόν εάν και εσείς ανήκετε στην κατηγορία ανθρώπων που δεν απολαμβάνουν να πηγαίνουν γυμναστήριο, να κάνουν ποδήλατο ή να τρέχουν, μπορείτε να δοκιμάσετε να περάσετε περισσότερο χρόνο σε μια πισίνα του δήμου σας ή να κολυμπήσετε στη θάλασσα.

Διαβάστε εδώ: Πώς θα καταλάβετε ότι είστε εθισμένοι στην άσκηση

Ο ρυθμός απώλειας βάρους ποικίλλει από άτομο σε άτομο, αλλά γενικά, αν κολυμπάτε για 45 λεπτά τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα, θα μπορέσετε να χάσετε ένα έως δύο κιλά την εβδομάδα. Αυτό συμβαίνει μόνο εάν διατηρήσετε τη θερμιδική πρόσληψη ή εάν γίνει λιγότερη.

Απλά βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε πόσες θερμίδες χρειάζεται το σώμα σας, επειδή εάν καταναλώνετε πολύ λίγο φαγητό θα μπορούσε να σας προκαλέσει την απώλεια μυών αντί του λίπους.

Διαβάστε εδώ: Το τρέξιμο καίει το λίπος αλλά μόνο με αυτό τον τρόπο

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε πως η ένταση κάνει τεράστια διαφορά στο αν κάποιος θα χάσει σωματικό λίπος ή όχι. Η κολύμβηση υψηλότερης έντασης  θα κάψει περισσότερες θερμίδες από την εύκολη κολύμβηση, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

Επίσης η κολύμβηση βοηθάει στη ρύθμιση της αναπνοής και επιτρέπει σε περισσότερο οξυγόνο να ρέει στους μύες. Κάνει ένα είδος μασάζ στους μυς και ανακουφίζει από το άγχος. Όταν κολυμπάμε σε ζεστό νερό, δημιουργείται ένα αίσθημα γαλήνης και ηρεμίας. Είναι, επίσης, μια δραστηριότητα που μπορεί να λειτουργήσει ως αγχολυτικό.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

TRENDING ARTICLES