Συμβουλές για να κάψετε περισσότερες θερμίδες μετά τη γυμναστική

Τζουλιάννα Καρνέζη
Δευτέρα 6 Ιανουάριος 2020

Σίγουρα κατά τη διάρκεια της γυμναστικής καίτε θερμίδες, όμως πώς μπορείτε να συνεχίσετε να τις καίτε και μετά την έξοδό σας από το γυμναστήριο; 

Καίτε ενέργεια (γνωστή και ως θερμίδες) κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς το σώμα σας εργάζεται για την παροχή οξυγόνου στους μύες, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια κυρίως ασκήσεων υψηλότερης έντασης. Στη συνέχεια, μόλις τελειώσει η προπόνησή σας, το σώμα σας συνεχίζει να καίει θερμίδες, χάρη στην αυξημένη ποσότητα οξυγόνου που απαιτείται για την αποκατάσταση του μυϊκού ιστού, την εκκαθάριση του γαλακτικού οξέος και την αναπλήρωση της ενέργειας.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την καύση μετά την άσκηση.

Δώστε προτεραιότητα στις σύνθετες ασκήσεις.

Αν θέλετε να καίτε αρκετές θερμίδες και μετά τη γυμναστική, είναι σημαντικό να δώσετε προτεραιότητα σε σύνθετες ασκήσεις που περιλαμβάνουν μια σειρά από μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες και αρθρώσεις. Για παράδειγμα όσοι τρέχουν για 60 λεπτά μπορεί να έχουν 37% υψηλότερο αποτέλεσμα στη καύση θερμίδων μετά την προπόνηση, σε σχέση με εκείνος που κάνουν 60 λεπτά ποδήλατο, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη στο Journal of Science and Medicine in Sport . Ο λόγος; Το τρέξιμο προσλαμβάνει περισσότερους μύες από το ποδήλατο. Ενσωματώστε τις ασκήσεις που περιλαμβάνουν πολλαπλές ομάδες μυών, όπως push-ups, pull-ups, καταλήψεις. 

Σηκώστε βάρη

Όταν σηκώνετε βάρη, βοηθάτε στην μετέπειτα καύση θερμίδων. Αυτό γίνεται χάρη στην κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες, η οποία σας βοηθάει στην άσκηση. Ως αποτέλεσμα αυτών των ορμονικών απαντήσεων, μπορεί να χρειαστούν έως και 38 ώρες για να ανακάμψει πλήρως το σώμα σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει περισσότερος χρόνος που καίγονται οι θερμίδες. 

Μην παραλείψετε τις προπονήσεις HIIT.

Πολλές προπονήσεις HIIT σας ωθούν να εργαστείτε σκληρότερα, προσφέροντας μια αποτελεσματική από πλευράς χρόνου μέθοδο για να καίτε θερμίδες αφού αποχωρήσετε από το γυμναστήριο. Το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο οξυγόνο για να ανακάμψει από αυτό το είδος άσκησης, σε σχέση με άλλες αερόβιες ασκήσεις. Οι προπονήσεις HIIT προσλαμβάνουν περισσότερους μύες, ενώ οι σύντομες εκρήξεις προσπάθειας υψηλής έντασης που ακολουθούνται από διαλείμματα ταχείας ανάπαυσης , κάνουν το σώμα σας να εργάζεται για ώρες μετά. 
 

Τέλος μην ξεχνάτε να πίνετε νερό.

Το σώμα μετά από μια σκληρή προπόνηση, ιδρώνει και χάνει νερό, ξεμένει με απλά λόγια από οξυγόνο. Για να το αναπληρώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα, πρέπει να ενυδατώνεστε και να πίνετε νερό. Γιατί το νερό έχει οξυγόνο και βοηθά να καίγονται περισσότερες θερμίδες. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.